eisprong voelen???

Discussion in 'Zwanger worden' started by tweede poppie, Oct 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daiske

Daiske Niet meer actief

Op het wachtbankje! hihi... Wij doen elke dag nu... :p
    Mijn banner klopt nie echt he! Ik heb onregelmatige cyclus dus kan nie echt op voortgaan!
    Hou oud ben jij? al lang bezig?

xxx

2. Alita

Alita Niet meer actief

nou ik ben nog maar net bezig en ben 26 jaar!!!
    Pas sinds iets meer dan een maand gestopt met de pil....een keer ongesteld geweest dus ik beschouw dit gewoon als ronde 1..bij mijn eerste ben ik zwanger geworden in de eerste ronde dus ben eens benieuwd!!!

Nou ik ga niet van mijn banner uit wij doen het gewoon om de dag, niemand klaagt en zo mis je je ei niet...
    Hoe oud ben jij, en wordt jullie eerste kindje straks...spannend ik heb het al eens mogen meemaken!!

3. Daiske

Daiske Niet meer actief

21 en mijn vriend is er 25, maar 5januari word ik er 22 en op 19januari word mijn vriend er 26. Dus mooie leeftijd zeker he? Ja idd ons eerste kindje, maar we willen er maar eentje hoor! Mijn vriend toch en ik denk het ook wel! Een klein lief wondertje! :):D

4. Alita

Alita Niet meer actief

aaah een lief klein wondertje....

Nee hoor ik wil er wel 5 maar ja ben geen miljonair he!!!!

Tuurlijk lekker jong...ik was 25 toen ik zwanger raakte en ze is op (mijn) onze verjaardag geboren..ik vindt het heerlijk zo jong!!!

5. Daiske

Daiske Niet meer actief

:D:) klein wondertje :):D

6. kimpietjeuh

Jun 20, 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (Belgiƫ)
    Ja Tibo* is te vroeg levenloos geboren,na Yenthe heb ik ook nog 2 keer een miskraam gehad.

Share This Page