Ik heb een cyclus van 27 dagen. Op dag 15 had ik mijn eisprong (zeker weten, want ik temp). Ik zit nu op dag 19 (dus 4 dagen na eisprong) en ga ik net naar de wc, zie ik ineens met afvegen na het plassen, en boel slijm aan het papiertje zitten, met allemaal bloeddraadjes erin. Nee, ik heb geen sex gehad sinds vrijdagavond, dus daar kan het niet van zijn. Komt iemand dit bekend voor ?? Ik heb dit nog nooit gehad en ben al wat jaren bezig
ik dacht indd ook gelijk aan een inestelling toen ik het las. ik duim voor je ! helaas kan je niets anders doen dan afwachten.
....Rond de 5e dag barst het vruchtje uit de schaal en stulpt naar buiten. Dan pas kan de kiem zich gaan ingraven in de sponzige binnenbekleding van de baarmoeder.... Bron: zwangerzapnotities
Over wanneer testen: Als een eicel bevrucht is, zal deze zich na ongeveer een week innestelen. Zodra een bevruchte eicel zich innestelt in de baarmoederwand, begint je lichaam met de aanmaak van zwangerschapshormoon hCG. De hoeveelheid hCG verdubbelt elke 1,5 á 2 dagen. Op de 1e dag van de gemiste menstruatie (2 weken na conceptie) is dit gestegen tot boven 100 mU/l. De piek ligt bij 10 - 12 weken tussen 30.000 en 200.000 mU/l. Gedurende de hele zwangerschap is dit hormoon in je lichaam aanwezig en kun je een zwangerschapstest uitvoeren. Bron: zwangerworden.nu
ik denk ook innesteling, kan best wel hoor zo vreog. heb ooit eens ergens gelezen 10 dagen na innesteling kun je testen...maar vind het nu niet meer terug... succes hoor...XXX
De tijd tussen mijn eisprong en ongi is 11 dagen. Ik zit nu dus al op dag 4 (bijna 5 ) Testen is volgens mij echt te vroeg. Nouja, dan wachten we het maar af !
Net voor de grap eens een kruidvat test gedaan (2 voor 5 euro) Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa een 2e streep, heel licht maar wel aanwezig en roze. Met het blote oog te zien, zonder de test te kantelen op alle mogelijke manieren. Dat kan toch helemaal niet? Nu al een posi test ??? 4 dagen na eisprong???
Je hebt nu echt nog geen HCG in je lichaam, want de innesteling is pas een week tot 10 dagen na je eisprong. Het is echt onmogelijk om 4 dagen na je eisprong positief te testen! Dan zou je of al zwanger moeten zijn, maar dan zou je al 6 weken moeten zijn en zou je een knalpositieve test moeten hebben. Of deze test klopt voor geen meter en geeft vals positief aan. KV schijnt inderdaad de laatste tijd ook wel eens een vals positieve uitslag of indrooglijntjes te geven.
Nou jah, dan weten we dat ook weer! Tja heb zelf nooit met kv getest (positief dan), want bij mijn vorige zw-schappen nam ik altijd clearblue.