Klaar maken voor de volgende ronde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sakura, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik ben ongeveer in juni (of eerder) gestopt met de pil, maar sinds oktober pas voor de eerste keer met ovulatietesten begonnen. Had mn ei gevonden en geklust maar toch weer ongesteld dus we gaan voor de volgende ronde!

Heb net ook even 30 zwangerschapstesten voor 20,90 bestels, extra gevoelig, dus dan kunnen we volgende maand lekker los gaan met testen haha.
    Foliumzuur slik ik al sinds ongeveer 2 maanden (eigenlijk gewoon zo'n complete zwangerschapsvitamine pil).
    Ovulatietesten hebben we nog liggen.. Nou volgens mij zijn we er helemaal klaar voor toch? :)

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    30 zwangerschapstesten :$ je bent heel wat van plan, haha ;) maar idd voor een prikkie.
    Ik ben niet zo van het testen voor NOD, dus dan heb je er ook niet zoveel nodig :)

Succes in ieder geval! Hopelijk heb je gauw 2 mooie strepen op je testjes en heb je die 30 stuks niet nodig ;)

3. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

26 aug 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha jemig 30 zwangerschapstesten !
    Je hebt iig een voorraadje haha

4. Sakura

Sakura Niet meer actief

Haha ja het zijn er best veel he, maar ik ben iemand die niet tegen onzekerheid kan dus dan maar liever wat meer testen. Ik heb er deze cyclus ook al 2 opgemaakt maarja, niks dus. Ik verwacht dat het ook nog wel een poosje gaat duren :)

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha heb ik ook gehad idd :p
    succes in elk geval!

6. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Heb mij ook klaargemaakt voor de 2e ronde, maar met één zwangerschapstest in de kast heb ik voorlopig genoeg, haha:p

7. Monique22

Monique22 Lid

11 nov 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga nu op naar de derde ronde .
    Ga denk ik ook maar met ovulatietesten beginnen.
    Maarja aan de andere kant heeft het wel nut?
    Want we hebben wel elke dag seks
    Xx

8. Sakura

Sakura Niet meer actief

Haha als je elke dag seks hebt heeft het geen nut om ovulatietesten te gebruiken, maar ik heb gelezen dat elke dag seks hebben niet goed voor het sperma is.
    Het schijnt het beste te zijn als je elke 2 a 3 dagen seks hebt

Voor mij wordt dit ronde 5 na de pilstop, maar ben er eigenlijk pas sinds vorige ronde bewust mee bezig

9. Monique22

Monique22 Lid

11 nov 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja er staat op internet idd om de dag ,
    Ik wil t gwn zo graag dat k voor de zekerheid elke dag klus haha maar ga t voor de zekerheid toch om de dag doen dan
    Er staat ook op internet dat de eisprong 2 weken voordat je menstruatie komt is , maar dat is toch niet bij iedereen zo ?
    X

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Nee dat is idd niet bij iedereen zo.. Ik ben ook ovutesten gaan gebruiken om m'n cyclus te leren kennen. Die is nogal onregelmatig, dus dan is t erg handig.

11. Volim te

Volim te Lid

22 nov 2012
    24
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ga nu naar de tweede ronde. Een vraagje, waar heb je die zwangerschapstesten zo goedkoop kunnen kopen? Ben nu aan het bedenken om ovulatietesten te gaan kopen.. Eerst nog wat meer informatie inwinnen, want de meningen zijn daar duidelijk over verdeeld. xxx

12. Sakura

Sakura Niet meer actief

Deel Deze Pagina