Eisprong voelen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nikie86, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 nikie86, 28 jun 2013
    Laatst bewerkt: 28 jun 2013
    Hallo

Ik ken mijn lichaam redelijk goed en ik denk dat ik een eisprong heb gevoeld. Ik zit nu precies in het midden van mijn cyclus en gisteren had ik heel de dag een zeurderige buikpijn, net als een ongi en heel de tijd een steek in mn linkerkant. Het was zelfs pijnelijk als ik met mijn scooter over een hobbel reed. Vandaag is t weg. Zou dit een eisprong kunnen zijn? Ik heb niet getemperatuurd.

Wij hebben de afgelopen week elke dag sex gehad. Ik weet dat t beter is om de dag of om de 2 dagen te vrijen ivm kwaliteit van het sperma alleen ja soms....is sex niet altijd te plannen haha ;)

Ik vroeg me eig af of het beter is voor of na de eisprong te vrijen ?? Ook afgelopen nacht hebben we gevreeen toen ik nog die steek had en het was van binnenin ook wat gevoelig. Heb ook gehoord dat bepaalde standjes mee kunnen werken aan je kans op zwangerschap?

Ik hoop dat u mij wat meer informatie kan geven of mijn vragen kan beantwoorden :)

Gr Nikie

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het zou je eisprong geweest kunnen zijn. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Het beste kan je voor je eisprong sex hebben. De eicel leeft maar 12uur. En sperme min 72uur. Dus vandaar dat ervoor het beste is. Succes

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina