Innestelingsbloeding?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hvdsande, Jul 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

Sep 1, 2014
    161
    2
    18
    Hoi meiden,

Wij zijn al enige tijd bezig voor ons eerste kindje. Echter is dit voor ons niet zo eenvoudig. in 2 jaar tijd zijn steeds al onze pogingen afgebroken. Wij hebben in die 2 jaar, 2 kansen gehad op een zwangerschap maar deze waren niet onder optimale omstandigheden. Wij waren weer begonnen met gonal-f. Deze heeft het ziekenhuis vorige week maandag officieel moeten afbreken omdat ze vonden dat er te veel eitjes zaten; 19 16 15 en 2 van 14. Die maandag kreeg ik erg veel vruchtbaar slijm.
    Ik heb nog nooit een eisprong gehad dus heb nu ook geen idee of het eitje/eitjes überhaupt gesprongen zijn.

Net met naar het toilet gaan en afvegen wat rood bloed in het toilet en een heel klein beetje bruin met afvegen. Kan dit innestelingsbloed zijn? Heeft iemand ervaring met innestelingsbloed. Hoe zag dat eruit en hoelang had je dat?
    Als mijn eitje niet gesprongen is zal ik ongesteld worden omdat mijn oestradiol waarde daalt en dus ook mijn slijmvlies wordt afgebroken maar ik weet niet of dat dan hetzelfde zal zijn als met een normale cyclus.

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Ik denk eerder een ovulatiebloeding.

3. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Had je de dag van of de dag voor het bloedverlies gemeenschap? Want het kan ook een contactbloeding zijn dan.

4. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

Sep 1, 2014
    161
    2
    18
    Zo laat nog een ovulatie bloeding. Voor het laatst gevreeën op vrijdag en zondag een beetje bloed...

5. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Ik had op de woensdag een tp en de zondag een innesteling bloeding. Was oud bloed (bruin) en bij het derde toilet bezoek weer weg. Het was ook heel weinig.. De zaterdag er op testte ik positief!

Je kunt er alleen geen touw aan vast knopen. Ieder lichaam werkt weer anders. Hoop uiteraard voor je dat het een innesteling geweest is😊

6. Samurai

Samurai Bekend lid

Dec 1, 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Weet niet of het bij jou een innestelingsbloeding is (hoop het wel), maar ik heb er wel ervaring mee. Twee dagen voor NOD lichtbruin en later beetje helderrood bloedverlies. Het was hooguit een half verbandje (sorry voor de details;)) en de andere dag was het weg. Fingers crossed!

7. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

Sep 1, 2014
    161
    2
    18
    Het is bij mij nog steeds heel weinig, kan dit geen menstruatie noemen. Daarbij zit er geen slijm ed bij. De ene keer is het zo goed als weg en de andere keer zit er weer een beetje in mijn inleg kruisje. Hopelijk is het morgen weg. Kan voorlopig nog niet testen, dus zit nog lang in onzekerheid..

8. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

Sep 1, 2014
    161
    2
    18
    Sinds vanochtend geen bruin of rood meer.....zou het dan toch na al die jaren?
    Goed, mezelf niet te blij maken als het zo is kan er nog van alles fout gaan tot volgend week.

Share This Page