Zoals de titel al zegt en nav het topic waar ga jij naar op zoek met koningsdag. Spammen maar! Hier vooral speelgoed voor de kleine man en 3 boeken voor mezelf.
Hier ook wat speelgoed voor oudste, een set van littlest pet shop. Was wel wat duur maar ik heb dochter daarna niet meer gehoord
Wij zijn niet geweest. Vanmorgen even wezen hardlopen, man is nu motorrijden, straks bezig in de tuin en vanmiddag naar mijn ouders. Vader heeft vast contract gekregen dus gaan even gebakje eten daar dan is de dag ook alweer voorbij
Loopfiets voor mijn zoon. En verder een schoenendoos vol autootjes. Helemaal blij mee, aangezien ik er op hoopte om zoiets tegen te komen.
Een poppenbuggy van Nijntje en wat houten puzzels voor dochter.. Ze loopt als de koningin met haar buggy
Boeken! De waanzinnige boomhut, flip fiasco etc.. veel van dat soort boeken, zgan voor 1 of 2 euro per stuk. We kunnen ze voor onze oudste niet snel genoeg aanslepen.
Hier een stapeltje ouderwetse Donald Duckjes voor de jongste ( sinds dat die dit jaar kan lezen verslind hij die dingen ) 10 cent per stuk en heb er 10 gekocht en de oudste heeft zo'n verschrikkelijke Squeeshy ( ofzoiets ) gekocht voor 2 euro. Voor de rest was het niet veel soeps, veel oude meuk helaas. Nu zijn de kids lekker buiten aan het spelen
Mijn man heeft een racebaan gekocht (zo een nostalgisch ding) en voor dochter twee gloednieuwe puzzels (nog in het plastic). Ze bouwen nu samen de racebaan op
Borken oa Donald Ducks en Jeronimo Stilton, wat kinderkleding, nieuwe controller. Ps3, twee dvd’s voor in de auto, opbergdozen voor skylanders. Het zonnetje schijnt hier heerlijk. Straks nog maar de braderie, gezellig!
- zgan tommy hilfiger overhemd en broekje voor de oudste - bruder tractor met toebehoren voor de oudste - tumble n dry broekje voor de jongste - mens erger je niet - colorino nijntje Goed geslaagd dit jaar
De jongens helemaal zelf gescoord! Ook nog een waveboard voor 3,50 De oudste had 10,- en is helemaal opgegaan. Jongste heeft nog een paar euro over.