Eisprong voelen

Discussion in 'De lounge' started by jeshh, Apr 25, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeshh

jeshh Niet meer actief

Hier exact hetzelfde! Wat een zooi. Er komt hier geen pil meer in (of een vergelijkbaar iets)

2. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,888
    2,564
    113
    Ja bizar he en het is zo normaal dat we dat maar slikken.
    Bij mij werkte de pil ineens niet meer na 6 jaar slikken, zwaardere pil kon ik niet verdragen.
    Zo zie je maar weer dat je eigen cyclus ondanks de pil wel mee veranderd. Eigenlijk zou iedereen die wel aan de anticonceptie is voor klachten na paar jaar sowieso keer moeten stoppen en kijken wat het doet.

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Alleen in de maand dat ik zwanger werd van onze oudste ;)

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Jep sinds ik twee kinderen heb en het eigenlijk dus niet meer nodig heb dat het me verteld wordt ... maak ik het bewust mee iedere maand :D

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Hier ook altijd flinke buikpijn

6. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

Apr 9, 2014
    3,637
    1,193
    113
    Voel mn hele volwassen leven al mn eisprong (behalve toen ik aan de pil was :p). Ik heb er niet heel veel last van, maar het is de laatste twee dagen voor de sprong bij sommige houdingen vaak wel een beetje pijnlijk. Wat ik heel fijn vind is dat ik hierdoor altijd precies weet wanneer ik ongesteld ga worden. Dus nooit geen bloederige verassingen! En toen we kinderen wilden was het heel handig dat ik precies wist wanneer we sowieso moesten seksen.

7. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    Volgens mij mag ik me aansluiten bij de krampclub. Bah! Ik ben in februari gestopt met de pil om eens hormoon vrij te zijn. Vorige maand werd ik smorgens vroeg wakker van verschrikkelijke steken in mijn buik, het leken wel weeën zoveel pijn deed het. 2 weken geleden ongesteld geworden en ook nu weer flink krampen vanaf vanmiddag. Echt niet leuk meer. Ben zelfs op Google gaan kijken of het normaal is dat het zoveel last kan geven.

8. manamana

manamana Fanatiek lid

Apr 30, 2014
    1,372
    22
    38
    het Noorden
    Hier precies hetzelfde, ik wil ook niet meer aan de pil.

OT: ook ik voel m’n eisprong, vanaf de geboorte van de oudste.

9. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Ja, ik voel het ook. Om de twee weken dus gedoe ... pijnlijke eisprong, pijnlijke menstruatie... voor wat! Voor niets :confused: ben ik me steeds bewust van.

10. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Yep, ik voel het duidelijk! Zeker sinds ik de pil niet meer gebruik.

11. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    Jup ik doe ook mee. Ene mnd erg erger dan de andere. En bij ik voel het tot in mijn kont met zitten ed echt zeer lastig.

Dochter heeft het ook die kon ik 2 wk na dr eerste menstruatie van school halen

Zelf ga ik niet meer aan de pil. Ook niet om dit af te zwakken. Heb al genoeg aan mijn eigen hormonen .

12. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant
    Ja ik voel mijn eisprong ook altyd heel goed, een zeurende pijn. Echt al jaren... Het rare is dat ik het altyd alleen links voel. Elke maand.... Waardoor ik vaak denk hmmm misschien werkt mijn rechter eileider niet ofzo. Maarja 3 kindjes gekregen..... Dus ik maak mij er geen zorgen om.

13. manamana

manamana Fanatiek lid

Apr 30, 2014
    1,372
    22
    38
    het Noorden
    Ik voel trouwens ook mijn menstruatie aankomen, aan het litteken van m’n knip. Soms wat irritant, maar ik word in elk geval niet verrast door mijn menstruatie. Hebben meer dames dat?

14. jeshh

jeshh Niet meer actief

Ja heb ik ook! Super irritant gevoel vind ik dat!

Angel1980 likes this.
  15. manamana

manamana Fanatiek lid

Apr 30, 2014
    1,372
    22
    38
    het Noorden
    Ah, herkenning dus!

Ik heb ook nog een litteken van een keizersnede. Gelukkig doet dat litteken niet mee. ;)

16. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

Sep 13, 2013
    1,100
    197
    63
    Female
    Ik voel hem aan 1 kant, om de maand. Ik heb gewoon een eisprong aan die andere kant, maar die voel ik niet

17. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Yup. Eerste dagen krampen van onder en dan doet het echt zeer tijdens eisprong. Een minuut of 15 en bloed erbij ook nog. Ik voel niet aan welke kant maar 1 eileider is beschadigd door Lyme en werkt nauwelijks.

18. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

Apr 12, 2015
    2,769
    2,145
    113
    Female
    Docent Na&Sk
    Wat gaat de tijd snel! Ik heb ooit nog met jou in een groep over zwanger worden (iui?) meegekletst, nu is jouw kleine al geboren en n half jaar oud :eek:
    Ik voel m zelf maar n beetje, en pas sinds ik er zo op gefocust ben. Merk t wel altijd aan m'n libido :o:

19. jeshh

jeshh Niet meer actief

Klopt inderdaad! Ik volg jou een beetje hoor, hoop zo dat het snel raak mag zijn voor jullie!

20. Moess

Moess Niet meer actief

Ik voel ook echt een zeeer pijnlijk drukkend gevoel bij de anus bijna. Ben er zelfs ooit voor naar de SEH geweest zo pijnlijk.
    Google eens op holte van douglas. Daar zit die pijn bij mij op het hoogtepunt/moment van springen. Arts zei dat er miss een druppel vocht in het buikvlies komt en dat schijnt dus zeer pijnlijk te zijn.
    De kramp van het groeien voel ik ook duidelijk aan 1 kant maar die pijn is niet zo hels

mama suus likes this.

Share This Page