Ja, ik slik foliumzuur sinds ik gestopt ben met de pil (okt 2007) wel alleen de floiumtabletjes, niet met vitamine..
Yep, slik het al een jaar! Eerste half jaar met extra vitamine, daarna op alleen foliumzuur overgegaan..
Ok....ja ik slik het ook wel samen met mijn eigen gewone multi vitamine(die ook tijdens zwangerschap mag). Maar straks duurt het jaren voordat ik zwanger ben en dan slik ik dat spul al zo lang...vroeg het me alleen even af...! Thnx voor de antwoorden! greetzz Eva
Ok ja dat is ook handig...vergeet je hem echt nooit...hihi! Ik ben alleen al 5 jaar niet meer aan de pil.... Ik doe elke ochten in de keuken de ontbijtjes klaar maken en dan pilletjes klaar leggen ook voor me mannetje...hihi! Maar even iets anders...ik heb al 5 dagen een hele opgezette onderbuik en voelt ook gespannen aan...ken iemand dit? Ook slechte stoelgang terwijl ik er anders nooit last mee had.... Heel typisch..... Greetz Eva
Dat heb ik ook sinds een week! erg vreemd... morgen ga ik testen Ik duim voor je dat het tekenen zijn
Haha slikt je mannetje ook foliumzuur? Dat is niet nodig hoor Ikzelf slik het ook, maar ik vergeet het wel vaak
Hihihi, nee mannetje slikt multivitamine....! Ik ook foliumzuur van de etos..! Daydreamy laat je het even weten wat de uitslag is? Ben zeer benieuwd.....Ik duim ook voor jou!
Dec. 2006 begonnen met foliumzuur tabletjes(vitamine B11) en in Juni 2007 toen we serieus zonder condoomaan de slag gingen overgestapt op VSM puur mama. (het is belangrijk dat je zeker een maand voor je zwanger bent al foliumzuur slikt ivm het zenuwstelzel van het vruchtje...)
Ja idd..etos heeft kleintjes.... Nou hoorde ik laatst ook iets over vitamine D die je extra zou moeten slikken...iemand verstand van?
Ja precies ik ook, hoe kleiner hoe beter liefst oplostabletjes @Eva: Ik laat het uiteraard hier ook even weten
haha als dat zou kunnen ja graag! Maar goed dat zal wel niet dus dan maar de kleinste pilletjes die er zijn
Ik ben gelijk begonnen, in juli, met Puur Mama, van VSM. Maar heb nu hetzelfde soort iets, maar dan van Davitamon. Beiden hebben foliumzuur er in zitten.