kan ik zwanger worden als sperma terug loopt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ajuintje, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ajuintje

ajuintje Lid

15 jan 2008
    38
    0
    0
    onthaalmoeder
    aalst
    hallo,

ik heb een vraagje waar ik me wel zorgen over maak. Kan ik zwanger worden als het sperma terug loopt? :cry:

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ja, het kan. Dit gebeurt bij iedereen en het is heel normaal.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja dat kan, tegen die tijd dat het sperma terug loopt zijn de beste zaadjes al onderweg ;)

4. ajuintje

ajuintje Lid

15 jan 2008
    38
    0
    0
    onthaalmoeder
    aalst
    ok dat is goed, ik ben gerust nu. Ik blijk telkens wel wat met de benen omhoog liggen. Ik weet niet of dit helpt? Ik heb dat wel ergsn gelezen.

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Het kan in ieder geval geen kwaad, maar nu weet je dat het niet hoeft!

6. ajuintje

ajuintje Lid

15 jan 2008
    38
    0
    0
    onthaalmoeder
    aalst
    ok merci :p

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Misschien ben je al zwanger ajuintje? Al 4 dagen overtijd :thumup:

8. Is normaal hoor,bij mij loopt het er ook altijd uit,ookal ben ik blijven liggen.
    En heb al 2 bengels rondlopen en 2 engeltjes ;)
    Zeker geen zorgen maken.

9. Jaimyr

Jaimyr Lid

18 dec 2007
    26
    0
    0
    Haj meiden ik heb zelf van me schoonzusje tips gehad. Als je man is klaar gekomen doe bijv. 2 kusses onder je kont zo dat je meer om hoog licht met dat gedeelte. Niet gelijk naar de wc om te plassen, en bijv. allen je vagina met water of speciaal Zeep voor de vagina halen om te wassen maar niet met normalen zeep die dood de zuren van je vaginavocht.

Mischien heb je er wat aan vriendelijke groet jaim

10. ajuintje

ajuintje Lid

15 jan 2008
    38
    0
    0
    onthaalmoeder
    aalst
    nee, helaas niet. Maandag mijn regels moeten krijgen en heb ze ni gekregen, daarmee een test gedaan die was neg. Nu deze morgen test gedaan en helaas ook neg. Dus het zal ni voor mij weggelegd zijn zeker? :rolleyes:

11. ajuintje

ajuintje Lid

15 jan 2008
    38
    0
    0
    onthaalmoeder
    aalst
    ja ik doe dat hoor en blijf zo een half uurtje liggen en ga pas de volgende ochtend naar toilet. Maar dan loop alles er ook uit en moet ik de hele dag met maandverband in mijn broek lopen, en is niet echt prettig altijd zo een nat gevoel :(

12. Jaimyr

Jaimyr Lid

18 dec 2007
    26
    0
    0
    heb gedult sgat ik zit ook al weer in me 4 maand. Ik was ook heel erg blij dat ik dat streepje zag. Suc6 meid en hou je hoofd cool

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik zou als ik jou was wat eerder naar het toilet gaan, anders heb je een grote kans op blaasontsteking.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je vraagt of het wel voor jou is weggelegd maar aangezien je in je eerst ronde zit, zou ik me daar echt nog maar niet te druk over maken.

Dat je overtijd bent en je test negatief is ook niet zo gek hoor, zo kort na het stoppen met de pil. Ontpillen noemen ze dat en het kan best even duren voor je cyclus op gang is.

Elmo

Deel Deze Pagina