hallo, ik heb een vraagje waar ik me wel zorgen over maak. Kan ik zwanger worden als het sperma terug loopt?
ok dat is goed, ik ben gerust nu. Ik blijk telkens wel wat met de benen omhoog liggen. Ik weet niet of dit helpt? Ik heb dat wel ergsn gelezen.
Is normaal hoor,bij mij loopt het er ook altijd uit,ookal ben ik blijven liggen. En heb al 2 bengels rondlopen en 2 engeltjes Zeker geen zorgen maken.
Haj meiden ik heb zelf van me schoonzusje tips gehad. Als je man is klaar gekomen doe bijv. 2 kusses onder je kont zo dat je meer om hoog licht met dat gedeelte. Niet gelijk naar de wc om te plassen, en bijv. allen je vagina met water of speciaal Zeep voor de vagina halen om te wassen maar niet met normalen zeep die dood de zuren van je vaginavocht. Mischien heb je er wat aan vriendelijke groet jaim
nee, helaas niet. Maandag mijn regels moeten krijgen en heb ze ni gekregen, daarmee een test gedaan die was neg. Nu deze morgen test gedaan en helaas ook neg. Dus het zal ni voor mij weggelegd zijn zeker?
ja ik doe dat hoor en blijf zo een half uurtje liggen en ga pas de volgende ochtend naar toilet. Maar dan loop alles er ook uit en moet ik de hele dag met maandverband in mijn broek lopen, en is niet echt prettig altijd zo een nat gevoel
heb gedult sgat ik zit ook al weer in me 4 maand. Ik was ook heel erg blij dat ik dat streepje zag. Suc6 meid en hou je hoofd cool
Ik zou als ik jou was wat eerder naar het toilet gaan, anders heb je een grote kans op blaasontsteking.
Je vraagt of het wel voor jou is weggelegd maar aangezien je in je eerst ronde zit, zou ik me daar echt nog maar niet te druk over maken. Dat je overtijd bent en je test negatief is ook niet zo gek hoor, zo kort na het stoppen met de pil. Ontpillen noemen ze dat en het kan best even duren voor je cyclus op gang is. Elmo