21 januari 1e dag van de cyclus(4 dagen bloed,1 dag niet,3 dagen bloed) de week hiervoor 6 dagen elke dag een druppel bloed 7 feb eisprong gehad(ovul test) vanaf 14 feb al licht bloed verlies(4 dagen)dan 4 dagen niet en 23 feb weer bloed wanneer is nu mijn 1e dag 14 feb of nu 23 feb ? en moet ik nu naar de HA gaan? ik zit nu in ronde 7
Hmm misschien moet je inderdaad even langs de HA gaan. Het zou kunnen dat je de 14e een innestelingsbloeding had, en dan de 23e een premenstruele bloeding (als ik het zo goed schrijf). Maar goed, dat is ook alleen maar gissen. Ik hoop voor je dat de HA jou duidelijkheid kan geven!
hallo dees ik heb dat twee jaar geleden ook gehad ik had toen pap 4 ben nu daaraan geopereerd en nu heb ik nog maar twee tot drie dagen bloed en een normale cyclus. ik zou even langs de huisarts gaan. heb je al je uitstrijkje gehad? succes
nou toen had ik dezelfde klachten en had toen een slechte uitslag maar als jij al een uitstijkje hebt gehad en die was goed dan zal er wel iets anders zijn dat je menstruatie nog op gang moet komen of iets dergelijks groetjes en succes