Heb ik nu van die extreme line-eyes of staat hier nou een mega tuur?? Eergisteravond een drupje bruin verloren en gisteren een klein beetje roze, maar geen menstruatie te bekennen. Wel ineens hele gevoelige borsten en vlagen van duizeligheid. Geen idee waar ik in mijn cyclus zit, ik zit nu namelijk op cd 106 Hopelijk blijft er na uploaden nog iets over, met het blote oog echt twijfelgeval “zie ik em nou of zie ik em nou niet” Foto’s binnen 5min gemaakt View attachment 700456 View attachment 700457
Geen idee!! Hele cyclus is een rommel (pcos) en al een hele tijd geen ovutesten meer gedaan. Inmiddels cd 106 dus ik weet het echt niet... aangezien ik eergisteravond wat bruinverlies had en gisteren een beetje rozeverlies had ik al een menstruatie verwacht..... of het is een innesteling, echt geen idee
Ik ben geen tuurder, maar op de onderste lijk ik wat te zien. Maar of het een streep is of dat het een opeenhoping is dat kan ik niet goed zien.
Ja ik twijfel zelf nu ook Jij succes met de laatste loodjes (ik lees mee in laatste 100 dagen topic )
Ik zie hem zonder al te hoeven turen op de 2 foto. Het is een schaduwlijn, ik kan er geen kleur inzien, dus durf niet te zeggen of het HCG is. Zo beginnen trouwens die kv2 wel als je gewoon extreem vroeg test. Ik hoop op een mooie oploop de komende dagen.
Bedankt dames! Ik heb zojuist predictor early gedaan met behoorlijk ongeconcentreerde urine.... Ik zie wel wat, maar het is lastig op de foto te krijgen. Heb even vanuit verschillende plekken in huis een foto gemaakt View attachment 700464 View attachment 700465 View attachment 700466