Enorme honger, en ineens weg

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovare, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    ergens tussen vorige week donderdag en vorige week zondag zou ik een eisprong gehad hebben (beetje onregelmatig).
    Nu had ik afgelopen afgelopen maandag en dinsdag een enorme trek dag in en dag uit (wat ik wel herken van een begin van een vorige zwangerschap<- geƫindigd in abortus door omstandigheden). In ideale omstandigheden had ik mijn eisprong al op donderdag gehad.
    Dinsdagavond had ik lichte kramp en vanaf die nacht is was dat hongergevoel over. Ik heb een licht branderig gevoel in mn onderbuik soms, maar ik weet niet hoe dat zit.

Heeft iemand eerder gehad dat binnen 2 dagen symptomen zomaar verdwenen?

Of hoe zit het eigenlijk? Snap het niet helemaal meer.

Ik duim

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tja, het hoeven geen symptomen te zijn natuurlijk. Zeg niet dat het niet zo is, maar ik heb dit eigenlijk wel maandelijks tussen eisprong en menstruatie.

Nog even wachten en dan een test er tegen aan gooien zou ik zeggen. Ik hoop voor je dat het bij jou een goed teken is.

Succes!

3. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee. Heb daar nl ook last van gehad. Heb ook geen idee of het wat te betekenen heeft.

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Vandaag had ik wel onverwachtte wat zurige krampen in mijn onderbuik tijdens zwaar schoonmaakwerk... Dit brand nu nog een beetje na (iets wat ik wel herken uit een vorige zwangerschap) Ook had ik weer een beetje last van wat meer honger dan normaal.
    Esther, normaal (zonder uitzondering) als ik bijna ongi ben dan krijg ik enorme behoefte aan zoetigheid en koekjes. Deze behoefte is sinds die hongeraanvallen geheel weg. Erger nog, ik moet er niet aan denken of ik word al misselijk. Maar zoals je al zei, voor sommige mensen hoort dit bij hun menstruatie dus het kan bij ook zo zijn.

Even losse vraag, zijn hier nog meer mensen die last hebben van een drogere huid dan normaal. Mijn neusbrug enrug voelen veel droger dan normaal...

Deel Deze Pagina