ik durf en niet op te hopen wat nu ? iemand ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirandje81, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    ik ben 30 jaar ronde 8 volgens berekeningen die ik alle rondes volg had gister me nod dag moeten zijn :) we zijn nu dus 1 dag verder heb nog niet getest ik blijf maar denken dalijk doe ik het weer voor niks en krijg ik het dalijk of morgen , heb ook niet echt het gevoel dat ik ongi word beetje licht in me hoofd soms , honger gevoel , plas wel redelijk veel , heeeel af en toe denk ik een beetje trekkend gevoel te hebben alsof t komt maar het trekt weer weg , linker borst bij aanraking wat gevoelig , beetje opgeblazen gevoel , rommelende darmen ja past allemaal ook bij ongi zeker he ? ik noem maar alles op wat ik voel want ik weet het ff niet na 8 rondes steeds teleurstellingen durf ik niet meer erover te denken. iemand ideeen of tips ofzo het is van harte welkom !!!
    alvast bedankt xxxx en mocht het toch komen laat ik het weten. en als het het andere nieuws is laat ik dat natuurlijk ook weten.

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe was je cyclus tot nu toe in die 8 rondes? Was die heel nauwkeurig? Het kan natuurlijk altijd een dag (of een paar dagen) later komen, zeker als je cyclus niet regelmatig zou zijn. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat je zwanger bent! Succes met wachten (of testen als je van gedachten verandert)!

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Jeetje wat spannend! Ik snap heel goed dat je niet nog een keer teleurgesteld wilt worden. Tja, ik zou morgen als je nog niet ongesteld bent geworden gewoon testen. Wie weet ben je wel zwanger, kan je morgen al beginnen met genieten en niet pas over 5 dagen als je eindelijk de moed verzameld hebt om te testen. Superveel succes. Ik duim voor een positieve test!

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Spannend ik duim voor je :)

5. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    mijn cyclus was best wel regelmatig meeste keren 28 en enkele keer 29 vandaar vandaag de 29e dag maar voel geen krampjes zoals normaal enzo. dank jullie wel voor jullie reacties altijd fijn om hier met vrouwen te praten die weten wat je voelt. xxx

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    En heb je al getest eventueel of wil je toch nog even wachten.
    Zou ik knap vinden aangezien ik echt een test miep ben :D

7. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    nou vanmorgen getest met predictor maar geeft geen streep dus ik snap er niks van om gek van te worden nu 2 dagen overtijd dus eigenlijk. xxxx

8. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Jeetje wat een onzekerheid! Probeer wat afleiding te zoeken en misschien woensdag indien nog niet ongesteld nog eens te testen? Succes!

9. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    heb nog wel testen liggen voor de zekerheid , gister was ook zoiets vreemds me schoonmoeder weet van niks dat we bezig zijn maar gister zag ze me en zei ze wat heb je een vreemd gezicht ben je net uit bed of heb je gehuild of iets ze kon het niet plaatsen maar vond dat ik er anders uitzag , nou zeg is eerlijk dat is toch wel heel vreemd ja toch. hihi. xxx

10. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    iemand anders nog een mening of goed advies ? het is echt van harte welkom hoor. beetje gek ant worden hiero hihihi. xxx

11. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Een tip: test eens met een andere test dan predictor. Heb je de kruidvat 2 voor 5 euro al geprobeerd? Die zijn wat gevoeliger, dus meer kans om positief te testen als er sprake is van zwangerschap.

12. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Je kan het beste de zwangerschapstesten van de Kruidvat halen 2v5 euro. Die zijn extra gevoelig. Succes met deze spanning! Hopelijk heb je snel duidelijkheid!!!

13. JuLo246

JuLo246 Lid

20 mrt 2012
    86
    0
    0
    Gelderland
    nou daar sluit ik me bij aan.. testen van kv 2 voor 5!! heb ik ook mee getest.. anders over een dag of 2 een cb digitaal!
    succes

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Spannend hoor!! HIhihhihi..

Ik zou ook voor die kruitvat testen gaan!

Ben heeeeeuuull benieuwd nu..ik duim voor 2 streepjes voor jullie!

15. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Hier ook 2 dagen overtijd en een negatieve test... Net een miniscuul veegje bloed gezien.. Deze zie ik volgens mij ook altijd rond de eisprong... Wat kleine symptomen maar ik vertrouw daar niet zo op. Mijn lichaam is heel goed in me voor de gek houden ;)
    Ik heb getest met kruidvat, 2 voor 5...

Ben er ook veel mee bezig! Die onzekerheid word ik gek van.....

suc6!

16. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    de onzekerheid is om van in het gekkehuis te belanden zo erg !! ik zal de huismerk test eens proberen zal ik morgen al testen of beter nog een dag wachten ? bedankt voor de tips dames en bedankt voor het meeduimen !! xxxx

17. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Ik zou morgen alvast testen... Misschien beter met eerste ochtendurine.. Dan is de concentratie het hoogst...

18. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    ja oke bedankt voor de tip het liefst doe je zo'n test om het uur ofzo maar dan heb je er heel wat van nodig en heel wat geld ook hihi. bedankt. xxxx

19. Aleisha

Aleisha Actief lid

28 dec 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    die onzekerheid is inderdaad om gek van te worden. ik had drie maanden terug precies hetzelfde. 4 dagen overtijd en daarna zette het helaas helemaal door.
    Ik heb toen niet getest omdat ik mij geen valse hoop wilde geven. Maar door niet te testen kreeg ik juist hoop. Vandaar dat ik daarna iedere keer als ik een dag overtijd was gelijk ging testen, zodat ik duidelijkheid had en mij zelf geen valse hoop kon geven.
    Maar ik lees dat je al getest hebt. ik hoop dat je niet hetzelfde had als mij, maar dat jij bij de vrouwen hoort die pas later positief testen.
    succes!

20. bloemig

bloemig Lid

19 mrt 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    gelderland
    Hallo,
    Hier hetzelfde verhaal!
    Ben nu 6 dagen overtijd, heb al 2 testen gedaan maar beiden negatief.
    Heb ook allerlei kwaaltjes. Wordt er gek van, zit het nu tussen mijn oren of niet?
    Gister vroeg iemand van de sportschool waar ik wekelijks kom of ik zwanger was. Ze vondt mijn gezicht wat voller, mijn buik boven in boller en ze vondt me stralen.
    Heb maar snel nee gezegt. Vondt het wel bijzonder.
    Nu maar afwachten.
    Groetjes

Deel Deze Pagina