Ik typ dit even voor de dames die zo graag zwanger willen worden zodat het bijna een obsessie word.. Ik ben nu zelf 6 weken zwanger en ik wil jullie graag wat hoop geven om te laten weten dat als je NIETS voeld.. is er OOk gewoon een grote kans dat je zwanger bent! Wij zijn presies een jaar bezig geweest en exact de laatste maand net voor de kerst had ik zoiets van ik ga maar eens proberen om me er niet mee bezig te houden.. geen forums, gewoon eten wat ik wil, zelfs maar één keer sex gehad toen ik ongeveer vruchtbaar slijm kreeg en niet eens met de man bovenop! Niks gemerkt.. en ineens was ik al 3 dagen overtijd dus toch maar een testje gedaan en ja hoor..!! dus het kan! Nu ben ik eigenlijk bijna 7 weken en ik heb nog steeds helemaal geen klachten of verschijnselen. *afkloppen dus het kan wel, en het werkt misschien toch wel om er niet mee bezig te zijn, zorg dat de sex lekker ontspannen blijft en geen moetje.. Succes dames! Hopelijk gaan we allemaal zwanger het nieuwe jaar beginnen!!
gefeliciteerd met je zwangerschap! Een goed berichtje voor meiden die al zo lang hopen op een zwangerschap.
Ik ben ook blij om dit te kunnen lezen. Voor ons eerste kindje zijn we 7 maanden bezig geweest. elke maand opnieuw teleurgesteld worden... echt niet prettig. maar uiteindelijk lukte het ook en het was een flinke, gezonde baby.
Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik en mijn man zijn nu 6 maanden bezig en het blijft vervelend om elke keer weer ongesteld te worden. Nu maar hopen dat het aankomende maand voor ons ook zover is
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Al denk ik niet dat het komt omdat je er niet mee bezig was, want zo werkt het niet