Hallo, Ik heb deze ronde weer een lekker ingewikkeld temp. kaartje. Ik gebruik ook ovulatie-testen. Nu was ik de laatste aan het opmaken en net bij de laatste test was hij bijna positief. Nu had ik juist op dag 18 een hele flinke dip in de temp. en dacht dus dat ik m`n eisprong zou hebben. M`n ovultaie-testen werden ook steeds donkerder, maar op dag 18 nog niet positief. Op dag 19 had ik m`n laatste test en die was "bijna" positief zullen we maar zeggen. Nu vraag ik me af, kan je ook voordat je een positieve ovulatie-test heb al een eisprong hebben gehad? Het klinkt eigenlijk best dom, maar zit er een beetje mee. Wie heeft er ervaring mee of wie weet er een antwoord op? Groetjes
hai wops, ik vind dit eigenlijk wel een heel goede vraag! hoewel de lh piek voor de eisprong plaatsvindt, lees ik ook overal dat ovutesten een 'vertraagd' beeld geven. het antwoord is mi dus: ja, maar wel heeeeeeeeel zelden! als je ovutest bijnaaaa posi was, kan je er wel vanuit gaan dat ie zeer snel, wellicht in een aantal uren, posi zal zijn. succes ! klingel
Dank je voor je antwoord. Ja dag 18 was wel een hele hele mooie dip ervoor. Over enkele dagen zal ik het weten. Nod staat op 4 Februari.