volgens mijn banner had ik gister mijn eisprong, alleen in mijn kaartje zie ik geen stijging? ik vind het zowiezo een raar kaartje, mijn temmp blijft gemiddelt schommelen tussen 36,5 en 36, .. maar het is nooit lager wie vind mijn kaartje ook raar? moet ik er mee naar de dokter?
Je kaartje is volgens mij helemaal normaal, ziet er netjes uit. Maar er is idd nog geen eisprong te zien. De banner houdt alleen een gemiddelde aan, het kan best zijn dat bij jou de periode tussen je ei en NOD korter is dan 14 dagen (waar de banner vanuit gaat). Waarschijnlijk zal je eitje dus ergens komende dagen pas gaan springen... Nog even door klussen dus !
dankje voor je antwoord.. ik klus om de 2 dagen, dat is toch voldoende? het valt me opp dat mijn temp wel heel regelmatig is.. is wel goed toch?
vind het zo fijn dat ik hier gewoon met al mijn vragen kan komen.. een knuffel voor alle lieve dames hier
Inderdaad niks mis met je kaartje hoor.Je hebt een mooie lage temp, dus je zit nog steeds op dat ei te broeden.Je kunt ook je afscheiding in de gaten houden.Hoe doorzichtiger en meer, hoe vruchtbaarder je bent. Alhoewel niet iedereen dat kan waarnemen. Die banner is leuk ter opvulling van je profiel, maar daar moet je verder geen waarde aan hechten hoor!
okey.. dat dee ik juist wel al 8 maanden lang, doe ik op die banner af gaan heel veel ei slijm heb ik wle al 2 dagen.. maar zo wie zo klus ik nu om de 2 dagen