@baby, Julia: Jullie kunnen nu vroeg testen toch? hoe is het bij jullie? want jullie datum komt al bijna haha
Afwachten maar denk ook niet dat je de enigste zal zijn inderdaad die door gaat voor de volgende ronde. Heb er deze maand ook weinig vertrouwen in al hoewel we wel genoeg geklust hebben (misschien zelfs wel teveel) Maar ja zullen zien Nu net pas eisprong achter de rug dus ik moet nog ff!
Hey meiden! Mag ik ook meeschrijven? Mijn onderschrift geeft al wat info... wie meer over me wil weten, vraag maar!
@ Void: Spannend hoor! Wel laten weten als je meer weet hoor! Duim voor je! @ Ostara: natuurlijk mag je meeschrijven! Spannend he! Jij nog paar dagen geduld hebben! Laat je het weten!
Nod-dagen: - Void: 6 juli ? 2dagen over tijd - Ostara: 10 juli - Julie1984: 11 juli - Baby1985 : 12 juli - BlauweSpeen : 14 juli - Sanyi : 14juli - Ik29: 15 juli - Erin79 : 15 juli - Radiogirl : 15/16 juli - Mary125 : 16 juli - Angela1988 : 16/17 juli - Draak2012 : 17 juli - Ikke89: 18 juli - TieLo : 19 juli - Stephanie86 : 20 juli - Bueno : 20 juli - Evian1804: 20 juli Heb ik nog mensen gemist? geef het maar even dooor
hooii meiden, Welkom Void en ostara, gezellig. heb t lijstje al aangepast! spannend void, ben benieuwd of je de eerste mag zijn om t ijs te breken hihi hoi ostara, tuurlijk mag je meeschrijven. gezellig. jij nog 2 dagen, ga je eerder testen?
ik ben trouwens hier thuis al 2 dagen een beetje aan de grillige/niet aardige kant haha. soms discussies, slaan nergens op! pfff.. en wil t niet eens maar dan gaan die mannen er weer tegen in haha
@ Angelaa1988: daar had ik afgelopen keer ook onwijs veel last van. Liep toen dus ook niet lekker tussen mijn vriend en mij, Hij ging er ook onwijs op in...werkt niet! haha! Voor die mannen ook niet altijd even makkelijk!
@stephanie, jaa vervelend is dat he. haha en die mannen moeten gewoon denken, laat ze lullen ik zeg niks meer haha" nee soms hebben ze wat te verduren he haha
Welkom alle nieuwe dames op onze wachtbank. Het is en blijft spannend en iedereen heeft weer andere symptomen... Ik heb nog steeds last van ongikrampjes in/bij me baarmoeder en steekjes bij me lies naar me benen gevoelige borsten en ben sinds gisteren best wel moe. Ik wordt steeds hoopvoller maar durf er nog steeds niet vanuit te gaan naarmate dat we dichter naar onze NOD kruipen voel ik steeds meer wat niets met me ongi te maken heb. Ben er zo zenuwachtig van dat ik vrijdag een predictor early gehaald heb dus ga donderdag al testen Ik hou me vingers gekruist en duimen maar (voor iedereen natuurlijk)
Hallo, Ik zit ook bijna op het wachtbankje.. Volgens de banner vanaf morgen. Ik zit in ronde 4. Voel nog helemaal niks en gebruik ook geen ovulatietesten of tempen. Spannend! Ik ben echt benieuwd wie er uiteindelijk zwanger zullen zijn in deze ronde! Groetjes
Hoi Nijntje 87 welkom gezellig dat je er bent. Ik zou niet uitgaan van de banner ondanks dat overal aangegeven wordt dan je 14 dagen voor je volgende menstruatie je eisprong heb geldt dat niet voor iedere vrouw. Oftewel om de dag klussen en je niet uit het veld laten slaan
haha gelukkig, zijn mannen wel lief en vaak meelevend @Ostara, geen dank haha ben wel benieuwd verder nee me ticker klopt niet, kan het niet aanpassen ook volgens mij. het aantal cyclus dagen wel, maar zoveel dagen tot testen niet, en dat komt omdat me ei 2/3 dagen later was. vandaar. @Mary, zeker weten dat het spannend blijft. heb ik ook wel, maar ga niet hopen ofzo nog. heb dan last van mn buik, met soms wat steken onderin (en af en toe dat t lijkt alsof hij vol zit haha). en wat moe en humeurig. maaar ik zie het wel haha. had nog een test liggen, maar ik probeer netjes te wachten. spannennd hooor, ben benieuwd ik ga ook voor je duimen, en voor de rest van de meiden ook
Denk dat de mannen niet veel keus hebben hihihi Denk dat ik vanmiddag lekker lui ga doen ben volkomen futloos vandaag heb toch lekker uitgeslapen maar voel me nog steeds zo moe. mijn mannetje gaat straks naar de kroeg met een vriend om te poolen dus ik ga lekker languit op de bank met chicklit film