Hopelijk is het snel weer over.. tis ook van dat druilerige weer om moe van te voren.. Zeg, is bij jullie (in de maand juli) je ei overdag of 's nachts gesprongen? Schijnt verschil in te zitten ieder seizoen....
Ik vermoed bij mij 's nachts, ik werd toen wakker van felle steken. De ochtend heb ik ovu test gedaan en deze was licht positief... 's avonds niet meer
Dat zou mooi zijn, dan springt ie bij mij hopelijk ook vanacht!.. dacht dat ik hem al gevoeld had maar mn testen zijn nog positief.. dus hoop vanacht.. want nu nog klussen zit er echt niet meer in, dan gaat het zeer doen en dat wil ik niet.. Ik blijf de vraag nog even stellen, kijken of bij de rest ook 's nachts is geweest.. ---------------------------------------------------------- Is bij jullie je ei (in juli) overdag of 's nachts gesprongen?
Jaaaaa en dan ga ik thuis aan de champagne (natuurlijk wel de Jip en Janneke versie ) Ben gelukkig nog steeds misselijk (.....hmmmm dit klinkt toch vreemd gelukkig en misselijk haha)
ja vraagje ---------------------------------------------------------- Is bij jullie je ei (in juli) overdag of 's nachts gesprongen?
Ik heb echt geen idee. Dacht zelf dat zondag of maandag mijn ovu was maar volgens FF was t dinsdag.erg verwarrend dus.
Het schijnt seizoensgebonden te zijn.. herfst winter, namiddag/avond en lente zomer 's nachts/'s ochtends.. dus was nieuwsgierig
Ojee! Heb mezelf niet in kunnen houden en net 3 vroege zw.testen gekocht van 123 test. Vriend is dinsdag jarig en dat zou toch een leuk cadeau zijn.maar dinsdag testen is volgens mij nog te vroeg.