Dat kan heel goed kloppen :x Maar wat denk je van die data STEL dat ie vanacht/morgenochtend springt.. goeie/minder goede kans?
Zaadcellen kunnen tot wel 7 dagen overleven.gemiddeld 3tot 5 dagen geloof ik. Dus als de 14e jouw ei was kan zelf het klussen van 10 juli nog kans maken
pfff dames, ben toch wel beetje zenuwachtig. voel me niet helemaal top, last van mn onderrug, en mn booobs maar er zit iets dwars
Ik ga me serieus moeten inhouden om niet de vroege test te doen maandag... Wou het al bijna vandaag doen, gewoon omdat ik er al bijna van uit ga dat ik zwanger ben... Nu ik het mezelf zie typen klinkt het echt banaal... Maar die krampjes in mijn onderbuik kan ik me toch niet een hele week inbeelden, ofwel?
Ik weet niet meer wat ik moet denken en voelen... ik ben niet eens misselijk ofzo (wel veel last van maagzuur, zeker na het eten van tomaat) Ik ben niet voortdurend moe, mijn boobs doen niet zo'n zeer en ze zijn redelijk mals (dus niet gespannen, wel ietsje voller, maar dat heb ik naar NOD toe altijd) En toch voel ik me zwanger AAAAARGHHHH!!!!!!!
ik heb ook telkens die steken in mijn onderbuik en soms zo een opgeblazen gevoel, en blijf af en toe boeren..en dan vanmiddag ineens zo misselijk..hoop ook dat ik et niet inbeeld. Mijn boobs veranderen helaas nog niet
Weet je hoeveel vrouwen hier zo hoopte op verschijnselen, maar dachten dat het niets werd die ronde omdat ze niets voelde, maar gewoon zwanger waren.. dat mag je wel hopen
Ja en ook jij testen!!! en shadow ook dinsdag! en mary en erin en mama in the future ook allemaal.. hahaha allemaal testen verdorie!!
Hoopt niet iedereen hier dit? Hoe was jullie dagje? Hier komen de kinderen morgen aan op het kamp! Het wordt erg rustig normaalgezien, met slechts 29 leden (vorig kamp dat vandaag eindigde waren het er 67, dus een heel verschil! En wetende dat er bijna evenveel begeleiding is nu, ha!) Wel jammer dat ik nu de boekhouding moet doen en geen leerkracht meer ben nu... Ik ga het contact met de kids wel missen!
zou toch wat zijn meiden.... zou echt super zijn das wel jammer inderdaad niet meer dat contact met de kids!