Tuurlijk! Ik blijf gewoon meekletsen hier, wachtbank of niet! Wie weet doen we hier gewoon de volgende ronde verder aan hetzelfde tempo! Dan is het de wachtbank naar het eitje toe! Ik blijf ongi-krampjes hebben ik denk toch dat ze er aan komen hoor... vroeger dan verwacht zelfs... stress mss?
Dat gevoel heb ik ook! Eerst moeten ze allemaal positief testen.. dan wordt het hier een digitaal knalfeest..
Ik zal ook sowieso eentje moeten kopen... Waar haal je dat eigenlijk goedkoop en betrouwbaar? Ik heb vorige keer de goedkope van de apotheek gehaald, maar dat is nog duur hé... 7 euro voor ééntje... En kan je die goedkope ook vroeg gebruiken? PS: denk eraan, ik ben een Belgje hé
Jammer dat het zaterdag is, want dan hebbie ze pas dinsdag in huis Beter je gaat maandag naar de winkel..
In de supermarkt hebben ze toch enkel die van cb? Allez, bij ons toch... Maar ben nog nooit in Kruidvat gaan kijken voor een test, mss toch maar eens overwegen... tenzij mn ongi-krampen ook effectief doorbreken tot een echte ongi... pff, geduld raakt op..
durf het haast niet te zeggen maar ga toch ook een rare smaak in mijn mond hebben...niet onwijs erg maar wel anders als anders
Dat is idd al een goed teken! Maar zorg dat je je ook niets 'inbeeldt' omdat je het zo graag wilt (toen ik jouw bericht last, begon ik zelf al direct te controleren wat ik juist proefde! zie je wat het met een mens doet!) Ik ben echt zoooo benieuwd wie op roze staat deze periode! Het ziet er alvast rooskleurig uit hé!
Ik kruip onder de lakens dames... Morgen een drukke dag voor de boeg! Misschien minder tijd voor forum en zeker minder tijd om te piekeren! Slaapwel en tot morgenavond ofzo! Ik ga dan wel niet alles bij lezen (want dat gaat hier razendsnel!)