Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rini

Rini Lid

29 jun 2012
    36
    0
    0
    Hoop het ook niet voor je meis!!

2. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Dus je hebt nu womanlog kalender?

3. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ik ga lekker slapen. ben echt onwijs moe! succes voor diegene die morgen gaan testen en slaap lekker allemaal!

4. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Nou dat klinkt niet best.hoop t niet voor je hoor.

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heb t aan de vk van zp voorgelegd, kijken wat ze zegt, en als ik morgen of overmorgen ongi wordt ga ik hulp zoeken want dan klopt er iets niet.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Bedankt meis, zie het ook ff somber in..

7. Suuuusje

Suuuusje Lid

9 jul 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja, dat is inderdaad womenlog in de appstore.. Je kan er zoveel in bijhouden , ideaal! En klopt ook nog.. Vanavond nog een keer klussen, heb namelijk geen idee of ik mijn ei gehad heb,volgens de app vandaag, aangezien ik al een paar daagjes bij een vriendin aan het klussen (in een nieuw huisje) ben.. Kan toch geen kwaad, die liefde bedrijven is het niet? Hahaha!

8. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik heb ook womanlog en ik vind het super handig!!!

Ik heb geen tijd om alles bij te lezen, dus wil iemand me snel even inlichten? Ik heb nog welgeteld 5 minuutjes op internet en dan zit ik als verantwoordelijke terug in de bar!

Hier zijn het stilletjes aan meer en meer gespannen boobs en de steekjes in mijn onderbuik zijn minder en minder. Af en toe een krampje in mijn lies. Ik heb nog steeds vaak honger... Verder nog geen spotting, dus dat is goed nieuws!!!

Hoe is het hier verlopen vandaag?

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Een paar gezellige lieve nieuwe meiden, een paar ongi, en ik ben bang voor pco oid. Vanwege 4 dagen posi ovutest cb, m'n ei springt maar niet, en bang ongi te worden binnen korte tijd.

Met jou spannend, morgen weet je het! :)

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik ga maar 's tukken, alle testers heel veel succes voor morgen ik gun het jullie zo!!!!! Truste!

Liefs

11. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Misschien morgen... Ik weet nog niet of ik het morgen al durf... Ik haal de test morgen en als ik dan lees dat het met ochtendurine moet, dan stel ik het nog één dagje uit... dan heb ik ook meer zekerheid... Op dinsdag heb ik mijn cyclus van 30 dagen gehaald, dat was mijn standaard...

Pfff, ik geef thans stilaan de moed op, 't is allemaal zo gewoontjes! (Behalve vanmorgen dan überemotioneel! Niet te geloven!

12. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Ik ga ook slapen.welterusten allemaal en voor de testers morgen veel succes!

13. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ik ga ook me bed op zoeken ben kapot! Tester suc6 morgen! Voor de gene die nog gaan klussen veel plezie ;)

Voor de gene die ongi zij geworden suc6 de volgende ronde!

14. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Jaa womenlog is t:) echt handig;)

15. sandra24

sandra24 Niet meer actief

Zo ik ben weer thuis van mn strand wandeling hihi.. Op de terug weg dikke kramp in mn onderbuik, hoop zo dat mn ongie weg blijft... Ik ga ook zo mn bedje opzoeken, testers voor morgen heel veel succes!!:)

16. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik ben de app nu aan het downloden... Ben benieuwd!

Zijn er nog ideen om het vriendlief te vertellen?
    Ik wil misschien morgen testen en hem dan laten zien

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Ben ook benieuwd;)

Ik heb kleertjes en de speentjes van lief en stoer als kadootje:)
    En een boekje die hij als papa moet invullen:) dat doe ik in een doosje met de test. En een strikje:p

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik weet het nog niet goed hoe ik het mijn man ga vertellen... Ik kan niet meer wachten tot ik thuis ben van het kamp (zaterdag). Moest ik morgen positief testen, dan ga ik 's avonds of de dag erna 's avonds wel eventjes naar huis als verrassing... Maar hoe ik het hem dan ga vertellen, weet ik nog niet...Het is dan ook met een vroege test gedaan, dus ik zal sowieso zaterdag nog eens moeten testen dan hé, of niet?

Hier zijn alle kwaaltjes intussen verdwenen. Nergens last van, geen pijnlijke boobs, geen krampjes meer, geen gevoel dat ik ongi ben of zal worden... Enige is dat ik nog steeds heel wat pukkeltjes heb in mijn gezicht, maarja, die verdwijnen dan ook niet op één dag hé (spijtig!)

Ik weet dus niet meer wat ik moet denken!

19. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    goede morgen allemaal. werd echt wakker met onwijze buikpijn dus eerste snel naar de wc geweest om te zien of toch niet toevallig mijn ongi door is gezet maar gelukkig nog niks te zien.

alleen met tampon test zit er iets donkerbruins aan. (totaal niet veel) o vind t zo spannend

Voor mijn gevoel zijn mijn boobs aan de bovenkant ook wat voller (maar dat kan ik me ook verbeelden aangezien ik dit heel graag zou willen omdat ik niet zoveel heb)

Dus blijf spannend.

Iemand al nieuws?

Zal t internet op mijn mobiel vanmorgen af en toe nog wel ff bekijken!

20. sandra24

sandra24 Niet meer actief

net getest, helaas zoals ik wel verwachtte op de of andere manier toch een omo witte test :(
    Maar nog geen ongi.. dus das wel goed nieuws dan toch, misschien is het gewoon nog te vroeg om te testen ;)

Deel Deze Pagina