zolang je je g***** niet overboord heb gegooid zou ik wachten tot het op springen staat. ik doe geen vroege zw testen meer dat is 1 ding dat zeker is.....
Nope, laat me niet overhalen. Heb ZELFS vorige week nog gezegd dat ik geen vroege test zou doen. Als ik nou gewoon tot zaterdagochtend wacht, is m'n man ook gezellig thuis. En dan moet ie zeker positief geven als het zo is lijkt me? Woensdag NOD en waarschijnlijk 4/5 juli m'n ei gehad.
LF = luteale fase.. tijd tussen je eisprong en ongi.. perfect is 14 dagen en wat eromheen zit.. vanaf 10 dagen kan net volgens mij.. voor een goede bevruchting Vandaar mag ik een paar dagen hebben
Muhahahahaha die zitten al een week stijf TEGEN mekaar! hahahahaha Wilde ze eindelijk weer eens open gooien............
Wat vinden jullie hiervan: Twee dagen een positief resultaat is normaal en komt vaak voor omdat het proces 36 uur duurt. Is de testlijn langer dan twee dagen hetzelfde of donkerder van kleur als de controlelijn dan kan er sprake zijn van een hormonale storing. Het kan zijn dat je lichaam zich klaarmaakt om het eitje los te laten maar door bijvoorbeeld stress of een andere reden het eitje niet los kan laten. Je lichaam blijft het dan proberen en kan zelfs een tweede eitje proberen los te laten waardoor beide LH pieken elkaar overlappen. hoopgevend
NEEEEEH hahaha dat bedoel ik niet! gewoonnnnn dat zn dr best blijft doen om te springen!! en vorige maand had ik maar 1,5 dag posi test dus niets chronisch .. dan kan het dit goed zijn, door er teveel mee bezig geweest..
Jaaaaahaaaa (Ik praat effe voor m'n beurt, maar dit had waarschijnlijk ook een opmerking van jou hubbie kunnen zijn Je weet hoe het er op 't moment mee mij voorstaat.. Zeg de mijne "kunnen we weer?" dus ik verzoek 'm vriendelijk toch maar even te wachten omdat het niet zo smakelijk is op 't moment. Zegt hij "dan spoelt het toch goed door" hahahaha