Whahahahaha dacht ik WEER hetzelfde. Stop maar! Wij hebben maar 1 woord nodig om elkaar te begrijpen geloof ik
Zo kletstante's daar ben ik ook weer. Ik vergat bijna dat ik op mn werk ben en dat ik ook nog een beetje nuttig moet doen haha. Maar ik dacht ik ga eens even kijken hoe het hier is maar dat gaat snel zeg stelletje kakelhennen (grapje). Ik heb nog steeds ongipijn (ja, daar gaan we weer maarja dat heb ik even. Deze cyclus voelt zo anders dan normaal. Ik heb net eens even zitten rekenen en heb een vraagje aan jullie. Voordat ik echt ongesteld raak heb ik 1 of 2 dagen van tevoren een heel klein streepje bloed op mijn inlegkruisje. En de derde dag gewoon bloedverlies, de vierde dag een lopende kraan en de vijffde dag weer normaal. Ik heb nu als eerste dag de dag geteld dat het goed doorzet maar moet ik die spotting van die 2 dagen ook meerekenen? Persoonlijk denk ik niet want dan zou mijn nod morgen zijn en ik heb gister nog negatief getest. Ik zou graag jullie mening willen. groetekes
Nou als ik eerlijk ben; mijn voorkeur zou er niet naar uit gaan. Maar we hebben het niet voor het kiezen he.
hahahahah getver.... vrees dat dit geen opmerking van mijn hubbie kan zijn dat is er namelijk een netfreak die zou er op dit moment nooit over beginnen want dat is bah (hij eet zelfs patat met een vork)
Hahaha mispoes! Kijk maar uit met de bevalling dat hij niet wegloopt je hubbie. Wel eens een filmpje van de moederkoek laten zien aan 'm? hahahahaha
hahahaha en jij denkt dat ik zijn hand loslaat dacht het niet ik vertel hem niks daar komt hij vanzelf wel achter Gelukkig is hij wel het soort man wat niet van mijn zijde wijkt al moet hij naar het plafond kijken hahahahahahahaha voorlopig eerst maar eens zwanger worden
vertel s iets leuks, iedereen is ineens *poef* van het forum.. lijkt wel of iedereen naast zp nog een leven heeft