Yes. 22-6 voor 't laatst echt ongi. Waarsch 4/5 juli mn ei 9 juli t/m 21 juli licht bloedverlies (geen ongi; niet zo'n pijn en niet zoveel) ennn cyclus van 2,5 week.. gister en vandaag bruin met slijm Dus we gingen voor alsnog met z'n alle van een innesteling uit toch? Die moed hebben jullie mij gegeven...
Ja ik moest wel, had gister een lompe dag Maar gaat goed tot nu toe Leuke baas heb jij wat voor werk doe je sis?
volgens me werkgever ben ik planner/coordinator (uizendbureau) volgens me manager persoonlijk assistent en manus van alles en t...zooi opruimer die nooit iets goed doet:x
Het eerste klinkt leuk! Tja tweede dat ken ik ik ben assistent maar inmiddels ook persoonlijke assistent van me baas haha ik hou ook zijn Prive zaken bij
jammer genoeg stelt het eerste niks voor ik neem laadenlos opdrachten aan maar als ik me aan de regels hou krijg ik op me.... want ik mag geen nee verkopen dus als ze dezelfde dag niet kunnen komen moet ik toch ja zeggen de eikel ik wil zijn privezaken niet eens bijhouden bah maar jij hebt het wel naar je zin???