nee dat gaat hier niet en zat gisteravond op een verjaardag wil wel vanavond effe kijken heb er wel een voorstelling van als ik me de film look who's talking goed herinner
THX!!!! ga ik vanaaf samen met hubbie ff kijken hahahahahahah en dan zeggen kijk eens wat je met me doet
Net getest maar omowit.kan ook eigenlijk niet anders 6 dagen voor nod . Ik ga NIET meet testen tot zaterdag.
Nee hij is juist heel lief.. Ik heb ff een topic geopend.. voor filmpjes.. dus meiden als jullie nog leuke, mooie of handige filmpjes weten, link ze ff in dat topic.. ik zeg al, leuk om te kijken vanaf de wachtbank
en had nog wel gezegd dat die vroege testen zonde van het geld zijn.... nee hoor als jullie willen testen test maar
is ook beter eigenlijk!.. en wat als je geen nod hebt? als je gewend bent gelijk na je eisprong ongi te worden.. en dat gebeurt nu niet, wanneer ga je dan testen?
Heb effe pauze en waar kun je dat beter doen dan bij de mac haha. Heb net in 2 min een big mac naar binnen geschoven heerlijk. Trouwens gisteravon had ik dr pepper en dat smaakte waterig, paar schijfjes paprikachips van manlief smaakte flauw ook raar he. Nog steeds geen tekenen hier alleen doorzichtig slijmverlies getverdielekes.
Haha ja ik hoop het! Bij de eerste heb ik rond mijn nod ook veel gemact, maar dit is toeval hoor, er is hier niks anders waar ik nu ben haha. Mooi smoesje he.
Als mn lichaam me voor de gek aan het houden is dan meld ik me aan bij een castingbureau want dan kan mn baarmoeder verdomd goed acteren!