Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    haha erg he Mary125! En maar blijven zeggen dat je je niet druk kan maken....maar dat lukt niet! Maar ben zo bang dat het niet lukt omdat ik me juist zo druk maak...dus daar ga ik me dan ook weer druk om maken...:p

2. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Ik probeer me niet druk te maken (gezien mijn medische geschiedenis) maar als ik er een tijdje niet mee bezig ben krijg ik een zenuwgolf door me buik van die vlinder en dan oja zou het....

3. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    o balen is dat dan inderdaad. ja zolang je bezig bent gaat et inderdaad wel. Zit nu te wachten totdat ze jaloerzieen komen plaatsen bij ons thuis. Dus hoop dat ze beetje snel komen kan ik daarna lekker uitwaaien bij mijn paard, (heerlijke ontspanning is dat! Lekker je hoofd ff leeg maken)

4. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    idd zolang je bezig bent gaat het wel.

Veel plezier straks met uitwaaien zo te zien staat er wind zat ;):p

5. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ja de rest van de week gelukkig druk op mijn werk en die week erop ook dat scheeld! en daarna lekker 2 weken vrij.

Hoe doen jullie dat trouwens. Heb voor mezelf besloten dat ik echt geen druppel alcohol meer wil maar er weten maar een paar dat we proberen zwanger te worden en de rest niet. Krijg al steeds raardere en vragende blikken naar me toe haha (normaal lust ik wel biertje en wijntje) maar hoe hou ik dat verborgen voor de rest?? Gaan gelukkig al niet heel veel meer stappen maar ja als we met de auto gaan probeer ik al te zorgen dat ik rij maar ja als we inde buurt weg gaan gaat dat niet...

6. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    je kan toch gewoon zeggen dat je er geen trek in heb... en anders is er nog alcohol vrij bier :) er is zelfs alcohol vrije wijn...

Helaas is het bij mij niet druk op me werk :( dus heb ik alle tijd om tijdens me werk het forum te lezen zolang me manager het maar niet ziet :D en die is er meer niet dan wel hahahahaha

7. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ja maar ze kennen me best goed en weten dat ik altijd wel drink. en een keer oke maar elke keer trappen ze niet in helaas. en om nu met stappen alcohol vrij bier te vragen dan weten ze het helemaal! haha maar ja is niet anders wil echt niet aan de alcohol nu dus nou ja dan komen ze er maar achter.

o dat is balen dan dat et rustig is!

8. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Precies en laat ze maar kijken hoor jij weet wat je wilt en wat het beste is voor jezelf. en als jij geen alcohol meer wil drinken dan doe je dat niet ;)

Heel erg de dagen duren zo lang dat ik tijd heb om allerlei informatie op te zoeken zoals babynamen symptomen enz hahahahaha

9. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ja is ook zo!

haha erg dan he! Baby namen kijk ik nog maar niet voor. eerst maar is zwanger zien te worden. anders maak ik mezelf helemaal gek!

10. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    *gniffel* heb thuis al een word document met jongens en meisjesnamen met oorsprong en betekenis en of de namen bij mij en me man passen.

Had van een vriendin een linkje gekregen waar je kan controleren hoe de namen bij de ouders en evt broers en zussen (redelijk / goed / perfect en subliem) past best grappig

11. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    o das wel leuk inderdaad! haha

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Helaas, nog niets.. ik begin me steeds af te vragen of nr 7 en nr 8 van onderaan gezien niet mijn piek is geweest per ongeluk.. maar cb dig heeft hem niet herkend.. en tja waarom voel ik dan nu regelmatig van die kramp rechts onderin ;).. als het hem was heb ik goed geklust :D maaaaar we blijven doortesten..

13. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Y87 dat is wel heel raar, tja wat moet je daar nu op zeggen het zou best die 7 en 8 kunnen zijn en misschien pikken deze testen het niet op bij jou??? wanneer ben je gestopt met de pil (als ik vragen mag)
    ach gewoon blijven klussen en we zien wel :)

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Begin april gestopt met de pil.. dus nog heel pril allemaal dat wel.. maar hoop gewoon wel een ei te hebben deze maand.. maar zei al vorige keer kwam ie op dag 27.. en testte ik positief dag 26.. misschien in dit geval hetzelfde?? Alleen hoop ik dan niet 5 dagen later ongi te worden, wat vorige cyclus wel gebeurde :(

15. shadow85

shadow85 Niet meer actief

wat vreemd Y87. Het lijkt er idd op dat die 7 en 8 dan de piek is geweest,als is het streepje niet zo donker als de controlestreep.
    Wat kan een vrouwenlichaam toch verwarrend zijn;).

Ik dacht gisteren of eergisteren mijn eisprong te hebben gehad.Maar had vandaag pas een temperatuurdip dus nu weet ik het ook niet meer.
    Vananvond nog maar een keertje klussen denk ik:)

16. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Het kan best zijn dat je lichaam aan het "ontpillen" is dat die test wat waarneemt maar nog niet helemaal kan waarnemen wanneer je LH piek is dus dat je hormoonhuishouding nog een beetje onregeld is.
    Als het deze ronde niet raak is zou ik vanaf 2 dagen na je mensturatie om de dag klussen tot aan je volgende NOD.

Bij sommige vrouwen kan het wel eens wat langer duren voor een natuurlijke cyclus/eisprong op gang kome
    zou het anders ook niet weten

17. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    wel benieuwd naar dat linkie:D

18. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
  19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Misschien jah.. maar zei al vorige maand wel een test, ook z&k.. wel even donkere streep, en daarnaast een smiley van cb..en steken dus dat moet er 1 zijn geweest :p .. alleen 5 dagen later ongi dus veelste korte LF :(... hoop gewoon morgen of overmorgen een posi ovutest te krijgen en dan een LF die lang genoeg is.. :)

20. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle

Deel Deze Pagina