De kruidvat testen 2 voor 5,- staan heeeel goed aangeschreven en zijn volgens mij ook al best getest door consumentenbond.. en ook de meiden op het forum hier vinden deze fijn!(uitzonderingen daargelaten) .. heb je die liggen? heel veel meiden testen daarmee vanaf 9 dpo positief.. maar zou het dan wel met ochtendurine doen
Shadow, ja omo wit dus heb er niet veel vertrouwen in op het moment het is ook een gevoel. De 19 e of 20e is mijn nod dus ze zullen morgen wel komen. Ik prijs me wel erg gelukkig met mijn zoon ik ben erg blij dat ik hem heb mogen krijgen dus dat verzacht.
nee zou ik morgen moeten kopen dan maar donderdag testen is dan een dag voor mijn nod... Is dat ook een vroege test dan?
Dames ik ga slapen tot morgen en ik hoop dat ik morgen positieve berichten lees. Truste allemaal zzzzzz
Best lastig,ik werk dus bij kruidvat en kan die testen dus niet halen....maarja et zullen ook wel andere goeie testen zijn.
Vroege test zou ik het niet noemen, maar ultragevoelige test (dus zelfde werking als de vroegtesten) heeft veel minder HCG nodig om positief te testen.. maar dan wel de 2 voor 5,- .. niet de duurdere!
o oke ze hebben er dus nog meer! nou zal morgen wel ff gaan kijken dan! en als ze die niet hebben hebben ze vast wel een andere die goed is. cb is ook altijd goed toch? of hebben die geen vroege test?