Y87 tja iedere vrouw reageert anders Maar we blijven positief en pakken de roosvicee erbij: Komt wel goed schatje
thnx nou da's mooi, alle voornamen die ik op de plank heb liggen passen matig bij mij en goed bij die van m'n man
hahahaha... ik heb er een aantal Perfect en enkele subliem (en dan perfect bij mijn hubbie) alleen vind mijn man die niet leuk Heb alleen 1 meisjesnaam die ik zo mooi vind en die past goed... (ach je kan niet alles hebben.)
Over dat niet alcohol drinken.. Je zou ook kunnen zeggen dat je probeert af te vallen, dan is bier/wijn natuurlijk niet echt goed
Bijna weekend gewoon lekker blijven kletsen en voor je het weet...... ach en mannen houden zich pas bezig met die dingen als we in onze 7de maand zwanger zijn zitten
hahahaha werkt toch wel verslavend he die link Kiezen jullie namen gewoon op wat jullie mooi vinden of hechten jullie ook waarde aan betekenis???
Zitten jullie ook allemaal aan de foliumzuur? Aangezien je natuurlijk niet weet hoe lang het nog duurt voordat je daadwerkelijk zwanger bent.. Gebruiken jullie nog andere vitaminen i.v.m. zwanger worden?
ehh ja opzich is dat wel een goeie maar aangezien ik maar 50 kg weeg denk ik dat ze me naar de dokter sturen als ik dat zeg schiet niet op dus haha!
Nijntje87 ik slik al foliumzuur sinds ik gestopt ben met de pil in November2011 deze moet je tot 12 weken zwangerschap slikken zoiezo en daarna kan je geloof ik het beste overstappen op mamavitamine
Stephanie wat jij te weinig heb heb ik teveel je mag best een beetje hebben hahahahahaha. Zolang je goed eet en gezond bent maak het niet uit (en kijk ook even naar je lengte)
ik ben 163 dus niet zo groot maar als ik dan ga zeggen dat ik aan et afvallen ben dan ga ik wel vraagtekens krijgen. Ik zit nu 4,5 maand aan de folium. En voor de rest eten we meer verse groente en fruit. net nog ff ovu test gedaan en streepje was wat lichter als zaterdag (laatste x dat ik getest heb) Dus ei zal wel geweest zijn ondertussen. Maar gaan gewoon lekker door met klussen je weet maar nooit!
Ik slik nu vanaf de eerste ronde (zit nu in ronde 4) foliumzuur van de etos. Verder slik sowieso al iedere dag al aanvullende vitaminen van davitamon.. en eet voldoende groenten en fruit. Sowieso toen we beslist hadden dat we voor een kindje gaan eet ik nog gezonder.. kleine tik geworden en drink veel water en thee dus vaak naar het toilet! Word ik nu al gek van laat staan als ik straks zwanger ben..
Meissie meissie waarom zou je af willen vallen ik zou een moord doen voor die verhouding. ik ben 168 en ga me gewicht niet zeggen zo erg vind ik het!!! ik kan bijna niet afvallen omdat me schildklier te langzaam werkt ik krijg daar nu medicijnen voor ook omdat ik zwanger wil worden. Als ik te veel eet kom ik aan als ik te weinig eet ook (en ja ik sport regelmatig) succes met xtra klussen