Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    nee dat wil ik ook niet. sorry voor de verwarring! Was hiervoor te spraken dat ik ook kon zeggen dat ik aan et afvallen ben en daarom geen alcohol drink :D en toen zei ik van dat kan ik wel zeggen maar dank dat ze me dan regelrecht naar de dokter zouden sturen omdat ik niet goed bij mij hoofd ben.

O vervelend zeg! Sorry!

2. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Stephanie nee dan gaat het niet werken haha!
    Hier ook foliumzuur sinds ik ben gestopt met de pil, you never know..

3. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    op die fiets aha... :)

Ben altijd al een stevige meid geweest daar ben ik aan gewend ;)
    maar het feit dat het nu moeilijker is om zwanger te worden door die zogenaamde handicap is gewoon vervelend. vandaar dat ik nu zo hoopvol ben met de medicijnen die zijn goed aangeslagen dus is er een kans dat ik nu wel zwanger ben :D

4. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Ja dat is dan inderdaad vervelend! Nou heel hard duimen dan dat het nu met die medicijnen goed komt!

5. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik word steeds nieuwsgieriger wie er zwanger zullen zijn in deze ronde.
    Ik duim hard voor je mee Mary!
    Telt gewicht zo erg mee dan, heb je dan minder kans op een zwangerschap?

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hooii meiden,

Jeeetje 6 pagina's verder haha:p

Ohjaa over de films, ik hou van romantiek, humor, echte vrouwen en meiden films haha:p

Enn jaaa iedereen hier wil natuuurlijk een kindje, haha ik ook,
    En dan voel ik iets en dan wil je t eigenlijk niet weten, maar toch denk je er over na!

Mijn temp is trouwens omhoog gegaan.
    Normaal ergens rond de 36. Nu 37.

Pfff spannend.

Gelukkig kennen we hier idd kletsen,
    Hhaha echt he is t al weekend:p

7. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Je hebt dan eerder kans op pcos..

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Ohjaa en ik ben ook aan de foliumzuur van etos.
    En haha rosebier:)

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mooi klinken, met letters uit namen van onszelf en dierbare.. betekenis weet ik niet.. of de namen bestaan ook niet.. :)

10. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    wel positief dat je temp omhoog is gegaan toch? temperaturen doe ik nog niet. (dus niet zoveel kijk op)

Ja erg he je voelt van alles maar wil nog niet teveel hoop hebben. Ik heb momenteel last van mijn onderbuik. En mijn onderrug doet zeer maar ja gister ook mijn hakken aangehad misschien komt dat daar wel door. haha

Is ook wel erg vroeg om al symptomen te hebben. duurd nog ff tot mijn NOD

11. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Oke, ik had geen idee. Ik heb het even gegoogeld.
    Dat is best heftig. Gelukkig dat er medicatie voor is.

12. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @stephanie, ja dat wel ik was ook blij haha, maarja kan morgen weer anders zijn:p

Jaa zo is het ook, ik had gister ook buikpijn en pijn in mn onderrug,
    En vandaag wat in mn heupen, wat druk ofzo.

Maarjaa ik ga nog geen hoop hebben ook, al voel ik me nu positiever.
    Maar ben gewoon heel bang dat er weer niks is:(

13. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    die namen pas link is grappig.
    onze jongensnaam past redelijk.. (pah ik vind het geweldig toevallig en lief ook hihi).
    meisjesnamen hebben we nu 2, goed en redelijk.
    1 meisjesnaam is helaas nu door 2 kennissen al gebruikt.. vinnik zo balen, die naam heb ik al 15jr in mn hoofd, niemand ooit gekend die zo heette en nu.. bah! ;) naja. ondertussen hebben we een andere die we ook erg leuk vinden!

ik slik El Mare visolie/foliumzuur/vitamine D,al sinds paar maanden.

mary ik duim heeel erg hard voor je dat de medicijnen aanslaan!

en hoop verder dat alle meiden hier gewoon lekker blij zijn met zichzelf!

ik ben 4 maanden geleden gestopt met roken en daardoor ook aangekomen helaas, ik denk 3 kilo nu. soms vind ik dat superstom, tis vooral mn buik en heupen.. maar liever 3 kilo meer en gezond en straks hopelijk gezond kindje, dan wat slanker zijn :D

ow angela hogere temp wat spannend!!! :D ik zou niet weten wat mn gewone temp is hihi

14. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    @ Angela1988: ik durf ook echt niet teveel hoop hebben ookal heb ik er stiekem inderdaad wel een redelijk goed gevoel bij maar dat had ik vorige x ook. Dus zal wel niet deze maand ben ik bang. en ja qua symptomen is het eigenlijk ook veel te vroeg pas net ei gehad

pff nog bijna 2 weken te gaan

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Jaa zeker duimen, het is ook goed een hogere temp.
    Maar ben gewoon bang voor een teleurstelling:(.

Wij hebben oook al namen haha:p
    2 voor jongens en 1 voor meisje, bij die namen wa ik helemAal verkocht haha. Hij heb de jongens namen bedacht en ik de meisjesnaam haha.

16. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @stephanie, ik ook niet, ondanks ik positever ben dan normaal haha.
    Maar we gaan het wel merken bijna. Ik ga niet vroeg testen denk ik, tenzij ik er zeker van ben haha.

Ja idd, maar gaat ook snel voorbij meis;)

17. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    ik wilde graag keltische/germaanse namen en mijn lief gelukkig ook! :D de jongensnaam hebben we door een film en is germaans, de meisjesnaam 1 had ik dus al heel erg lang, is een ierse naam, meisjesnaam 2 kwam ik vorige week op en is ook een germaanse naam. en de betekenissen van de namen vinden we ook heel mooi.

18. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Nijntje87 helaas speelt gewicht een rol en zelfs de verdeling van het vet...

Ben vorig jaar (vanwege onze kinderwens) juli gestopt met roken mbv Champix ik rookte bijna 20 jaar (vroeg begonnen) dus was blij dat ik hulp kreeg. Uiteraard was ik ervanuit gegaan dat ik zeker 10 kilo aan zou komen en had daarvoor ook voor onze bruiloft me best gedaan zodat ik die 10 kg wel kon hebben...
    in augustus begon ik aan te komen ongeveer 20kg in 3 weken tijd en daarna verspreid over een maand nog eens 10kg. dus ben flink gaan sporten extra gezond eten alleen wat ik ook deed ik viel maar niet af.
    Gezien schildklierproblemen in de familie zitten besloot ik bloed te gaan prikken en na een gesprek met mijn huisarts waar ik me kinderwens bekend maakte besloten dat ik Thyrax zou krijgen volgende week moet ik weer bloedprikken en voor controle dus hoop dan goed nieuws te hebben voor me huisarts. Echter als ik zwanger ben zal ik gelijk een ophoging van de medicijnen krijgen wat een drama die schildklier.

Ik wil ook Keltisch/schots/ierse namen, tja kan het niet aan me man overlaten die komt met van die oer hollandse namen zoals klaas en pietje en keesje echt niet zo word me kind niet genoemd (niet kwaad bedoeld voor degene die dat wel mooi vinden)

19. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    jeetje mary dat is idd niet niks zeg 20 kilo in 3 maanden *knuffelt* dan mag ik helemaaaal niet zeuren over mn 3 kilo.. :(

hihi ik vind sommige nl namen wel oke hoor, maar ze zijn zo hip op t moment en dan wil ik perse wat anders :D en de keltische/germaanse cultuur/geschiedenis trekt ons allebei erg, dus dat kwam mooi uit :D

20. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    thx... normaal zou ik er niet zo moeite mee hebben maar juist omdat we een kleintje willen is het extra zwaar

een Jongensnaam heb ik al bijna 10 jaar... alleen heb ik onlangs een andere naam gevonden die subliem bij mij past hihihi alleen mijn hubbie vind die niet zo....

Deel Deze Pagina