Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Angelaa... films een kleine suggestie....:
    Sydney white / raise your voice / material girls/ she's the man / what a girl wants/ dear john / twilight 1tm4 (laatste deel moet nog komen) / little women (met winona ryder) / pride and prejudice (met keira knightley)/ Bride and prejudice / how to lose a guy in 10 days / hou je van animatie check Tangled / happy feet 2 / wall e / how to train your dragon / Friends with benefits (met justin timberlake / Magic mike is 12 juli in de bios welke vrouw kan er nu geen film waarderen over stripers en een film vol gespierde hunkies :D:D:D:D

is dit even genoeg anders kijk ik vanavond nog ff in me kast voor je :D:D:D:D:D

2. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    ow en de nieuwste 3 musketeers met mila jovovich is ook een aanrader...

3. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    je vergeet The Notebook en PS I love you

aaaalleermooooiste films ooooit hihi :D

4. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    owow en radiogirl ik heb zaterdag The Bountyhunter en Bridesmaids gekocht dus de mannen moeten maar weer eens samen op pad gaan binnenkort, zodat we meisjesavond kunnen houden!! :D

5. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Erin heb je het boek gelezen van P.S. I love you???? (ben het wel met je eens trouwens) ik kon op een gegeven moment niet meer lezen me ogen waren mistig van de tranen :)
    Ik heb nog zoveel films pffff ben een lijst op imdb.com aan het maken ben enkel nog bij de comedy's en heb nu al 950 films in de lijst staan en dan moet ik de andere genres nog...
    Dat lijstje is zo even uit me hoofd als ik voor me kast staat kan ik een grotere lijst maken ;)

6. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    The bountyhunter is goed!!!! heb ik ook thuis :D:D:D je zou ook eens revenge of the bridesmaids moeten kijken *gniffel*

7. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    haha fijn die namen he! Wij zijn daar eigenlijk nog helemaal niet mee bezig geweest. Hadden opzich wel een hele leuke jongens naam in gedachten. Maar het zoontje van mijn beste vriendin heet toevallig ook zo dus dat word hem helaas niet meer

8. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    vandaar dat ik vast een lijst heb gemaakt hihihihi en me favorieten zijn gekleurd maar heb iig nog backups... maar als ik de naam echt zo mooi vind is het toch jammer maar dan houd ik me eraan vast... ;) dan maar 2 met dezelfde naam

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Alohaaa!

Al gaat het nu over films, blijkbaar :p

Hier ook op het wachtbankje na de eisprong! Dit is de eerste cyclus voor mij na de geboorte van Kyran. En ik was benieuwd dus ik heb ovu-testjes gebruikt, voor het eerst in mijn leven. Deze waren volgens mij op dag 20 en 21 positief, dus ik denk rond dag 22 mijn ei. Zoiets. Vandaag dus dag 29, verwacht absoluut niet dat ik zwanger ben hoor, maar toch op het wachtbankje, maar dan meer voor de ongi ;) Normaal was mijn cyclus gewoon 28/29 dagen, maar deze keer kan het dus maar zo een dag of 35 zijn.

10. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    @erin da's een goed idee die meidenavond, ik moest er toch nog een absoluut van je kijken.. en wat is dat nou..nog een naam.. dat hebben we niet afgesproken ;-P

Onze namen liggen ook al een aantal jaren op de plank, we zijn een paar geleden al bezig geweest zonder resultaat helaas :(

11. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    hey Skatje..

hahahaha ja we houden onszelf bezig tot komend weekend (bijna iedereen komend weekend NOD)en je moet toch ergens met alle hormonen naartoe :p

Welkom in ieder geval

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    jeetje, zelfs tijdens het antwoorden/lezen van andere topics hou ik het niet bij hier... :D

13. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    hey Y87 spring ermaar tussen hoor het gaat nu over van alles en nog wat...

oftewel het is gewoon gezellig ;):D

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh hahaha! Ja stom hè dat de tijd dan zo kruipt?? Ik verwacht ook helemaal niet dat ik zwanger ben, heb alleen maar 3 dagen voor mijn ei een keer gesekst :p Dus hele kleine kans. Maar toch spannend!

Denk dat mijn NOD dan maandag is of zo. BOEHHH dat is nog een HELE week :x !!!

Hmm, tja, films dan maar :)

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haha okeee, ik lieg niet, heb een lekker zakkie chippies derbij :p

16. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    gaat inderdaad echt hard hier maar wel gezellig! ga er alleen zo wel vandoor, ff paardje rijden

17. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    @Skatje mijn NOD is ook maandag maar ik hoop wel dat we goed geklust hebben en dat het raak is dus ga donderdag stiekem een early test doen ;)

hahahahah lekker hoor Y87 met een zakje chips ik zit naar een scherm te kijken met 1.5 ltr water naast me :p

18. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Ok Stephanie veel plezier met uitwaaien (neem aan dat de jaloezieen er eindelijk zijn)

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dat bedoel ik.. jaloezieen :(

20. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ze zijn nu bezig met ophangen. ze zijn over de helft dus hoop over kwartiertje weg te kunnen (ja we hadden jaloerzieen voor voor de ramen te hangen besteld) dus die komen ze nu ophangen

Deel Deze Pagina