Omdat ze de eerste keer had gezegd dat ik in juni 2012 een jongen zou krijgen dus al zwanger zou zijn.... En dat is niet zo dus ze wilde het wel nog een keer doen.... Het kan wel zo zijn dat ik een vmk heb gehad Maar 2014 is er wel twee keer uitgekomen dat ik dan een meisje krijg
Nou toevallig! Toen ik net hardop las dat dat traditie was, zei ik dit er meteen achteraan, voordat ik jou berichtje las. En vanmiddag zat ik een beetje op internet te snuffelen, en zag ik 'm toevallig voorbij komen. Hoezo toeval haha mamainthefuture: was de bedoeling ook dat niemand ons meer kon volgen, we zijn best compleet zo vind ik. En alles wat nu afgehaakt is, is de naam "kippetje" niet waardig! muhahaha
Haha zeker toevallig! Idd jammer eigenlijk database het niet kunnen blokkeren voor alleen lezers die wel mee snuffelen maar niks zeggen
Nee niet met een bel... Zie site: Alles met het trefwoord 'mama ketting' - MamaKado: alles mooi voor moeders
ach CC12 is niet helemaal lief maar ja je heb natuurlijk werkkippen en sierkippen en OPPER KIPPEN tada mama ketting is wel leuk maar ik zou liever oorbellen willen. ik heb met mijn 21ste verjaardag namelijk de oorbellen gekregen die mijn moeder bij mijn geboorte heeft gehad