Als jouw test wit blijft zou ik ervan uitgaan dat de eerste dag van je bloeding dag 1 van je nieuwe cyclus is en het een doorbaakbloeding was.. dus dan komt je ei er weer aan.. !!!!!
een beetje nuchterheid is niks mis mee hoor maar er is maar 1 manier om het zeker te weten en dat is testen
Dan vrees ik dat ik alweer te laat ben voor m'n ei, want had eergister en gister helder slijm. Maar dan nog, dan heb ik geen fatsoenlijke cyclus meer, dus dan stop ik effe ermee bezig te zijn en gaan we sept. maar gewoon terug naar de gyn :x
de testen die ik gekocht had zijn blijkbaar toch een beetje raar!!! Het werkt niet eens met streepjes ofzo, er is wel een controlestreepje dat verschijnt, maar dan verschijnen er nog twee streepjes: één streep (horizontaal) is negatief (min dus) en als er een plus verschijnt ben je zwanger! Dat was de goedkoopste van het kruidvat, 2 voor 10 euro (nog steeds is het niet eerlijk dat het bij jullie maar de helft kost!!) Iemand ervaring met deze kruidvattesten?
uhhh over koffie niet meer dan 3 kopjes per dag he caffeine is niet bevoordelijk voor een zwangerschap
Daarom Mary, dat is de enige manier om er achter te komen. Ook de grootste rede waarom ik zaterdag toch test! Moet iets he.
Neeeeee!! slijm komt voooooooooor de eisprong!!!! klussen jij!!!!! voor de zekerheid!!! als je test wit blijft za is je nod weer over 2 weken!!! heb je geen ovutest???