Sanyi: yes yes a winner!! Mary: ja, expres, net zoals bij de 3.000ste, vuile hebbert dat ik ben! ThieLo: en net zoals bij de 3.000ste Y87: Oké oké! haha. Nee heb geen ovutesten, vorige maand een x geprobeerd, maar kreeg altijd een 2e streepje, werd er knettergek van! Dus dat is niks voor mij. Dus hebben het afgelopen maand een x aan de hand van mijn slijm een beetje bijgehouden en op internet gekeken wanneer mijn vreugdbare periode zou zijn.
ja ik praat toch geen onzin?? Als ze niet zwanger is en het was doorbraak dus ongi was dat dag 1, en zit ze nu rond haar ei.. nou gister en eergister slijm dus springt haar ei vandaag of morgen.. dan moet ze dus klussen en is haar NOD over 2 weken...
Mary als je me wil weghebben mag je dat ook gewoon zeggen, maar zal er meteen bovenop duiken M'n vent zit al klaar nadat ik dit hardop lees, zoals erg herkenbaar voor jou he haha. Y87: en ik moet maar positief blijven, dat valt niet mee zo haha. Ik moet er nu bovenop om te klussen omdat m'n ei vandaag of morgen zou zijn, en tegelijkertijd met de gedachten dat ik zaterdag een test doe om te zien of ik zwanger ben. Wat moet ik nou toch? hahaha
je MOET niks.. maar je kan mn advies ter harte nemen en je kansen verspreiden.. .. neem je een grote kluif mee voor Lassie en hoppa!!! (Ik dacht ook aan een innestelingsbloeding vanwege de verschillen met gewone ongi en hoeveelheid, maar was ook doorbraak)
dus dan maar water en warme chocolademelk? ben zelf ook niet zo'n fan van groene thee dus hou het voornamelijk op water/ijsthee en een paar bakkies koffie
Meiden.. Heb een vraagje.. Ik zit nu ook op de wachtstoel.. Ik heb vorige week vrijdag me ei gehad testen vrijdag en zaterdag posie met de ovulatie testen.. Nu heb ik vandaag bruin rode afscheiding zou dit me innesteling kunnen zijn. Heb ook kleine krampjes.. Hebben jullie dit weleens mee gemaakt?
CC12 kijk, even opgezocht, billingsmethode: Cyclus week 2 week 2: Drie à vier dagen voor je ovulatie tot één à twee dagen na je ovulatie wordt in de baarmoederhals tamelijk veel rekbaar slijm afgescheiden.
JA haha jammer ze is al weg... haha wilde nog zeggen over een half uur komt ze terug; ZO! dat was dat
het zou heel goed kunnen kan zelf niet uit ervaring spreken maar een week na je eisprong (als er een bevruchting heeft plaatsgevonden) vind de innesteling plaats dan kan je wat bloed verliezen en ongi achtige krampjes hebben Succes
Oorspronkelijk geplaatst door Milan2009 Meiden.. Heb een vraagje.. Ik zit nu ook op de wachtstoel.. Ik heb vorige week vrijdag me ei gehad testen vrijdag en zaterdag posie met de ovulatie testen.. Nu heb ik vandaag bruin rode afscheiding zou dit me innesteling kunnen zijn. Heb ook kleine krampjes.. Hebben jullie dit weleens mee gemaakt? Nee dat niet, maar zou goed kunnen, even afwachten, spannend!!