Doe dat maar is, 50 % meer kans ik zweer het je!!.. als je nu een ovutest zou kunnen doen zou die knallen!!! en nee ik spoor niet... duh Hou me op de hoogte jaaaaaaaaa
Omdat het de voorlaatste avond op kamp is, hebben we onder het team een klein feestje georganiseerd... ik ga alvast van de alcohol af blijven, je weet maar nooit hé Geniet van de avond dames! Misschien post ik vannacht nog wel iets! Hier wordt de kwaaltjes alleen maar erger: borsten zijn zo gespannen als iets, nog steeds geconstipeerd en de pijn aan de schaamlippen (opnieuw sorry...) duurt nu alsmaar langer! Er groeit een beetje hoop in mij!
Hee dames (of moet ik zeggen kippetjes haha) Ik had beloofd nog even te laten weten hoe de test was vandaag, maar natuurlijk was ie negatief. Begin langzaam toch te denken dat mn cyclus niet zo regelmatig is als ik had gehoopt. Nu maar afwachten wanneer ik dan ongi wordt.. Anders maandag weer een test doen denk ik.. Jullie zullen je dag net opstarten als je dit leest dus allemaal een fijne dag!! En ik ben benieuwd hoeveel pagina's er dit keer bij komen haha, heb ik weer wat te lezen
die vraag stel ik me telkens als ik afsluit! Hier doen de borsten veel pijn intussen en ik merkte net op dat je mijn aders nu duidelijker ziet lopen over mijn borsten... vreemd!
Dat is niet vreemd, dat is een symptoon Hier (nog) geen ongi!! jeeeee... zo ik draai nog een keer om, tot straks!
Wat ben je toch steeds vroeg wakker !! Hier ook nog steeds niets... Wachten!! Pff.. Nou slaap lekker nog even
Whahaha wat ga jij toch steeds vroeg slapen VL begint om 6 uur afgelopen 2 weken, dus steeds kwart voor 5 wakker
Ohh vandaar .. Tja ik moet nog anderhalf uur werken en dan eventjes naar bed.. Dan is voor mij het weekend begonnen Fijne dag!
Hee ladies, Hihi we zijn verplaatst omdat we teveel kletsen. Sandydv, spannend! Tielo, als jij niet zwanger bent weet ik het ook niet meer. Hier laatste dag je werken en dan vakantie yeahhhhhhh Fijne dag allemaal!