Omdat ik ovutesten al had afgeschreven, heb een hekel aan die dingen. Maarrr toen kwam jantje test en die was er zoo zeker van dat die zou knallen. Speciaal voor jou getest, maar minder als minder kon niet grr. Daarom jou ook even voor de gek houden ja, mag ik?
Huh hoe bedoel je? Omdat ik twee datum heb van Kayleigh? Ze kwam de aller eerste keer met een pendel schik niet je bent zwanger juni 2012 jongen.... Maar ze kijkt eerst wanneer je zwanger wordt dat was dus pas in 2014 maar ze is toen door gaan vragen of ik al zwanger was en kreeg toen juni 2012... Aangezien dat niet klopte heeft ze een nieuwe pendel gedaan waar okt 2012 jong uit kwam, maar ze was zelf benieuwd of 2014 er ook nog steeds kwam en dat was zo... dus vandaar twee data's.
= niet zo'n wraakzuchtig typje, heb liever morgen een posi zwangerschapstest. Maar heb al geen hoop meer. Bij veel zie je toch dat zo'n ovutest ook posi is als ze zwanger zijn..?
Dat hoeft echt niet hoor, ik heb tijd terug dezelfde vraag gesteld en er waren er een hoop die knetterzwanger waren maar waarbij de ovutest omo wit bleef.. echt waar
dat kan maar hoeft niet die ovutesten zijn er niet op gemaakt om als zwangerschaptest te fungeren maar KAN het hcg waarnemen afhankelijk van wanneer je test (hcg zit voornamelijk in ochtendurine) en hoeveel hcg je lichaam al heeft aangemaakt
echt wel zeker nu ik weet dat ik zwanger kan worden (had me twijfels door me geschiedenis) gaan we er voor!!!
Okee, thanks ladies! Kon het goede antwoord niet echt vinden. Zag alleen reacties staan waarbij de ovutest wel positief was bij zwangerschap..