*Knuft* CC, ze is vast een beetje over de emmer omdat iedereen zegt dat hun ovutest posi was bij de zws..
Ja daar was ik eigenlijk ook wel heel erg bang voor, en misschien door die angst dat ik nog niet zwanger ben... en we hebben sinds ik ben gestopt met de pil behoorlijk wat stras gehad, maar dat val op de een of andere mannier afgelopen week helemaal van me af... gek he!
Kop op meis! *knuffel* niet te veel stressen en na denken (makkelijk zeg ik dat he , nee even serius probeer rustig te blijven en denk positief!)
Kijk, voorbeeld gevonden: Ik teste ook met een OVU test negatief. Maar met een zwangerschaptest wel en dat was 3 dagen voor me NOD. Ik denk dat je het beter over een paar dagen weer kunt proberen misschien is het eitje pas laat ingenesteld ofzo suc6
Dat is lief! Nu kan ik er weer tegenaan De meeste hebben trouwens wel posi ervaringen met kv 2v5 he? Miss straks eventjes halen.. Moet toch in de stad zijn.
en nog 1: ik heb ook vaak genoeg gehoord dat de ovu test vlak voor NOD negatief was en diegene toch zwanger was.dus het wil niet bij iedereen zo zijn dta de ovu test positief test als je zwanger bent. succes
hihi wat lijken we toch op elkaar he! zou toch leuk zijn al we tegelijk zw zijn he! Gewoon tegelijk met me virituele tweeling zus!
Nog 1tje dan: Bij mij was de ovulatietest ook nog negatief voor nod 3 dagen voor nod had ik een licht positieve zwangerschapstest, maar de ovulatietest was negatief
dus nu ga je ons verlaten om te shoppen??? wat moet je in de stad doen dan? ben gelukkig totaal niet nieuwschierig
hahahaha zou heel leuk zijn maar dan klopt 1 van de pendels niet we gaan gewoon ons best doen voor augustus
dat is aan de ene kant natuurlijk niet leuk om te horen,maar inderdaad je weet nu dat je in ieder geval zwanger kunt worden.
KV's halen en een spelletje voor m'n hubbie Die vraagt nooit wat en wil zo graag een ander spel voor op de PS, maar dat zou ie zelf weer niet gaan halen voor z'n eigen. Vandaar ga ik het maar halen, buiten zijn weten om. Y87; thnx voor die kopies, wel hebben ze het allemaal over vóór de NOD een neg. ovutest he.. Ik zit al naar m'n nod.