Meisje.. NA hun NOD waren de ovutesten ook negatief natuurlijk.. maar wie test na een positieve zw-test op NOD nog met ovutesten? Zelfs ik niet!
aaahhhh wat ben jij lief zeg zomaar dat voor je hubbie doen mijn hubbie is bijna jarig maar heb geen idee wat ik voor hem moet kopen en weet zelf ook niks (suggesties zijn welkom)
Ik vind het stiekem voor mezelf ook wel redelijk spannend worden nu!!!! Als dat mag van jullie.. .. de eerste ronde dat ik 'kans' maak..
Hahaha weet je zeker dat je niet zo gek ben jantje test? En ik kan idd wel eens lief zijn (just kidding ) Nee, serieus: hij verdient het en is te beroerd iets voor zichzelf te halen. En als het voor mij zou zijn had ie het al lang gehaald. De liefste, verdient ook het liefste toch?
Jazeker mag jij dat, en terecht! Je LF is nog nooit zolang geweest!! Mary: vertel eens wat meer over je hubbie; wat vind ie leuk etc? anders kan ik geen suggesties bedenken, think so. Doet ie wel eens spelletjes spelen? haha
zo net ff flink zitten brullen bij een mooi liedje. Maarja, dat heeft dan ook weer niks te betekenen, voor de ongi ben ik wel vaker van slag af...
wat vind ie leuk uuuhh... mij, spelletjes spelen uuuhhh ook met mij *gniffel* hij poolt in west voorne competitie vind najib amali leuk en herman finkers en heeft mario galaxy en need for speed voor de wii hij pokert af en toe op de computer en met vrienden en speelt een mafia tekst spelletje op het internet kocht liever een nieuwe auto en loopt vervolgens 15 jaar met dezelfde winterjas (ja heb een paar veranderingen ingevoerd) spelletjes is hij meer van monopoly, stratego, triviant Heb een keer een zwarte badjas met in goudkleur zijn initialen gegeven (hij vraagt een badjas tja dan moet je toch iets leuks verzinnen), en een gouden ring met steentje en gegraveerd met mijn naam en datum verkering, nieuwe leren pantoffels/slippers (die jongen komt vaak met praktische dingen die hij wil), en heb afgelopen jaar een Breill voor hem gekocht kan je hier wat mee???
Wat dan weer wél grappig is: zie je mij al staan, in een game-winkel opzoek naar een race game! Dat wordt lachennn hahaha Wilde hem nog bellen om te vragen welke dat ie wilde, maar dan is de verrassing er natuurlijk vanaf. Dus ik DENK te weten welke hij wil, en vraag gewoon of dat spel omgeruild mag worden. Of misschien gewoon 2 kopen, vind ik ook wel kunnen! Mientje hier naar de game-shop: gegarandeerde dolle pret! hahaha