Uhh met mij meegaan? Staan we samen voor aap en gaan we opzoek naar DE spellen voor de hubbies ?! hahahaha
CC12 schiet je wel op dan anders mis je teveel Erzi balen zeg!!!! heb wel vast tegen hubbie gezegd dat ik vast een kraamverzorgster heb gevonden
Wat zijn mannen toch het zelfde haha! Um jeetje ik vind het altijd zo moeilijk om een cadeau te kopen voor mijn mannetje! meestal geef ik hem iets van kleding of een DVD Box die hij dan graag wilt hebben.... Maar misschien is het in jullie geval nu wel leuk om hem een boek over het vaderschap te geven... (als klein dingetje erbij) Maar je kan hem natuurlijk ook gewoon een baby geven
hahahahahah was het maar zo makkelijk hubbie draagt alleen kleren van G-star raw en lezen doet hij niet behalve autobladen en de donald duck hahahaha dat wordt dan wel een verlaat kado een baby geven Nou moeten we natuurlijk niet allemaal tegelijk zwanger worden he als we allemaal Erzi willen hebben
schei nou eens uit met die nuttige bezigheden is toch helemaal niet gezellig CC12 ow dacht dat je vrij was vandaag
hahahaa CC12 jammer he die werkgevers Zus ik heb wel tegen hubbie gezegd dat ik zwanger wil zijn op me verjaardag als verjaardagscadeautje dus zou ook net kunnen