CC botviert haar frustraties op dat ene zielige dipstickje .. ligt dalijk in duizend stukkies in de vuilnisbak, verbrand, over gespuugd, geplast en gepoept! ow w8, over geplast was al
Hahaha hier ben ik!! Nee, wij gaan geen ruzie meer maken. En Y87; jij wacht idd mooi mee testen jantje test!
Nee, tuurlijk niet! Zei al: ben niet zo'n wraakzuchtig mens. Dat is al weer overgewaaid. En ideaal dat happy haar verhaal even doet. Ik heb ook nergens last van, en toch morgen gaan testen, geeft weer hoop he!
Jaa idd! En die verrekte ** ** ** *** ** dipstick heb ik gister na 10 min meteen weggegooid. Hoppakee weg ermee!
Jeetje meiden, wat zijn jullie stil! Niet gewend hoor. Zitten we met gedachten al na 5 uur? Of allemaal druk aan het werk?
Hetvia rustig vandaag, kan voor het eerst alles goed bij houden helaas zit ik niet meer alleen en is mijn collega er dus weer op de telefoon. Heel raar vandaag al de hele tijd een nat gevoel.... Maar ben niet meer ongi, dit heb ik nog nooit gehad..... Mijn lichaam bereid Zich gewoon voor op een kindje hoop ik hihi
ik zit wel de tijd weg te kijken manager weer weg ik geen zin meer om te werken maar moet het eigenlijk wel ff afmaken dus doe ik tussendoor Ik kijk totaal niet naar andere topics waar kijk je dan naar??? ik mag eindelijk zeggen dat me ongi nu helemaal over is dus zal hubbie morgen eens laten zweten hahahahaha moeten weer flink aan de slag. Vanaf welke dag kan ik eigenlijk het beste beginnen met ovutesten? heb het vorige keer op de bonnefooi gedaan
Met cyclus van 28 volgens mij dag 11 .. Gewoon andere vragen van mensen, leuke dingetjes, test vragen