Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Zo balen hè? Ik kan daar ook echt bloedchagerijnig van worden:cool:.
    Jij hebt ook een langere cyclus zie ik aan jouw banner ofniet?

2. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    @shadow, yup, zit gemiddeld wel op 34/35 dagen. Baal dr stiekem toch wel van, ergens blijf je toch hopen ondanks een negatieve test, stom stom stom.

3. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ja dat is ook stom maar dat hou je denk ik niet tegen! ik bleef zelfs na de HA hopen... maar ja eenmaal thuis was de ongi daar dus weg hoop ;)

4. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus waarom zou dat dan toevallig niet bij jou zijn:p? Vandaag nog ff zielig zijn dan op naar de volgende ronde:)

5. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Radiogirl balen zeg dat je toch ongi bent geworden na 1.5 week overtijd :(

Shadow85 vandaag mag je best wel een beetje chago zijn hoor ;) maar zonnetje schijnt lucht is blauw :) ok als je ongi bent is het wat minder maar dan nog sinds tijden mooi weer dat moet je toch wel iets opvrolijken....

6. shadow85

Jawel eindelijk mooi weer.ik ga straks ook ff zonnen.
    Jij over een paar daagjes alweer je ei zie ik:)

7. shadow85

Ja hier ook gemiddeld. Zou liever 28 dagen hebben,scheelt toch weer een week dan.

8. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Tielo, hè wat balen van je ruzie. Hopelijk vanmiddag positief nieuws van de HA

Radiogirl &shadow balen! Digi hug

Mar, de klusexpress komt weer voorrijden. :)

@hier, vanmorgen bij de HA geweest en ik heb een verwijsbriefje gekregen bij de fertiliteitpoli. Ik kon eigenlijk donderdag al terecht,maar ben dan op vak. Nu kan ik 9 aug terecht. Direct na mijn vakantie.
    HA was heel begripvol en heeft zelfs de gynaecoloog gebeld die tegen mij een opmerking maakte dat god het niet bedoeld had om te tempen of ovu testen te gebruiken. Vet goed.
    Kan nu lekker met een gerust hart op vakantie!!!!!

9. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Sanyi BETER!!! toch wel fijn als iemand je serieus neemt en ook wat doet met je klachten hopelijk gaat het na je vakantie lukken maar zou wel een goeie actie zijn om zwanger terug te komen van vakantie :D

Shadow85 yep vorige week ongi vrijdag laatste dag nu in me vruchtbare week dus vanavond ovutest ;)

10. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    hoe lang is jou cyclus zus?

11. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    thnx ladies voor de support:) dag is alweer wat zonniger:D jaaah, nog zonniger het is mogelijk :D:D

@shadow zou ook een kortere cyclus gekozen hebben als ik kon maar we moeten het ermee doen;) volgens pendel zou het in nov raak zijn dus da's nog 2 rondes ofzo met deze termijnen hahaha:)

@mary weer bingotijd:D:D;) we duimen mee:)

12. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    25dgn ongeveer

13. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    hahahahaah thx... maarre een kortere cyclus is ook niet alles hoor ;) ben 1 week ongi dat een vruchtbare week dan 1.5 innesteling zeg maar je heb minder vruchtbare dagen met een korte cyclus dus alles moet snel snel (voelt het wel eens)

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Jeetje wat kort! Ik zo 29 a 30 dagen soms 28....

15. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    En snelheid bengt alleen maar stres met zich mee :(

16. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    ik ben er ondertussen wel aan gewend dus dat valt wel mee:) het is alleen jammer dat de kans op een zwangerschap kleiner is dus gewoon om de dag klussen en hopen dat het raak is maar doen wel xtje xtra als ik me eisprong heb ;)

17. shadow85

Das waar Mary. Het eitje moet natuurlijk wel een kans krijgen om in te nestelen en met een korte cyclus moet dat wel heel snel gebeuren dan.

18. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    precies ik heb nu ongeveer 26/27 juli me eisprong en me nod is 9/8
    Dus is het iedere keer weer spannend:);) en dat samen met me schildklier.... dus we wachten het af over 2.5 week weten we wat denk ik :p

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heh bah shadow en readiogirl.. zo stom want ondanks de negatieve test toch steeds nog hoop door de ongi die wegblijft! :(

Mijn oma is op .. duurt niet lang meer.. maar is maar beter.. als de kwaliteit van het leven weg is, is er geen leven meer!

Ik heb nog niet getest, net weer geplast dus kan voorlopig ook weer niet..

Maar als ik iedereen hier zo hoor en lees, zal die ongi bij mij ook niet lang op zich laten wachten!...

het en dan loop ik weer beetje gelijk met de rest :D:)

20. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Wat vervelend voor je, maar als de kwaliteit van het leven weg is en ze kunnen bijna niets meer zelfstandig is de wil ook weg en dan kan het hard gaan. Leef met je mee meid heb zelf vorig jaar vlak voor me bruiloft me ene oma aan leverkanker verloren en me andere oma hetzelfde jaar december ze had er zelf ook geen zin meer in ze herkende niemand meer was continu bang en paranoide en wilde alleen maar naar me opa (die is bijna 20 jr geleden overleden). Maar dat maakt het voor de nabestaanden het verdriet niet minder ondanks dat je weet dat het beter is.

morgenochtend testen nog even g***** ;) meid

Deel Deze Pagina