Nee als kwaliteit van het leven weg is, is het even ook wel weg en niet meer leuk wel balen! Veel sterkte in elk geval *knuffel* nee jij test morgen ochtend pas en jij test gewoon positief en loopt voor op de rest en wij volgen volgende maand gewoon met zijn alle
We zijn rustig de laatste paar dagen.... wat is dat toch met ons haha! ik denk elke keer dat als ik even ga kijken dat ik heeeeel veel moet bij lezen maar dat is niet zo Waar is iedereen??
Thnx meiden Ja echt he, ik probeer tussendoor een beetje te werken maar druk heel de tijd op F5 maar heel af en toe maar iets nieuws ben ik niet gewend.. is iedereen aan de klus
Ik denk trouwens steeds ja ongi maar is veel van die witte creme prut haha (sorry!!) Voorloper van de ongi misschien, tja misschien morgenochtend testen, weet eigenlijk nog niet, denk dat ik het probeer uit te zingen tot woensdagochtend, dan moet vl om 6 uur werken en hou ik me pies in .. anders istie thuis en dan kan ik mn briljante verassing (hoor mij nou) niet voorbereiden als het zo is! ...
haha als het goed is, is iedereen nu aan het werk en vanavond pas klussen dus ik denk dat er vanavond helemaal niemand is haha....
Haha inmiddes kunnen we het hebben,. Wat het is geen idee?? Is het echt wit of doorzichtig? Haha ja ik zou ik even wachten tot woensdag, is toch zonde van een tester niet waar. En idd moet wel een verassing blijven dat is eigenlijk wel heel leuk.... even kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen haha! Denk dat ik binnenkort gewoon al sokjes ga kopen dan heb ik die alvast is huis
JA op zn kussen dat was ook leuk!!!!.. ik ga voor de droge mail (je weet wel, de FW: dit moet je zien! mail ) Oke woensdag it will be! E het is echt wit, creme
heeyy meiden, @Y87, oohhw meis, sterkte en knuffel! en idd jij test morgen positief! komt wel goed meid!
Y87 heel raar geen idee maar zolang het geen bloed is, is het goed pfff is inderdaad erg rustig ben ik ook niet gewend en CC12 ook heel de dag nog niet gezien. heb zowaar weer zitten lezen in de pauze terwijl ik dan druk ben op deze pagina snap niet waar iedereen is gebleven ?????
Ik ben lekker de hele middag buiten geweest. Beetje zonnen,beetje mos tussen tegels uitschrapen(k*twerk) @ y 87 veel sterkte met je oma.
Ik weet niet waar idereen is gebleven Ik zie op internet dat het zelfs met een innesteling te maken kan hebben.... spannend dus! Maar helaas zie ik ook dat meiden het hebben voor ze ongi worden.... minder leuk dus! Ja iedereen is weg zo jammer kom allemaal maar snel weer dan wordt het weer gezellig!
hahahahahaha al een gifspuit gehaald? wij willen eigenlijk de tuin nog een keer doen maar dan leggen we er wel worteldoek onder
Wij zijn de tuin nu aan het doen!! dus op het moment geen ontkruid maar ook geen tuin waar ik lekker in kan zitten Als het klaar is zal ik foto's plaatsen voor tussen en na