pff hou op schei uit. haha! waren er maar standaard regeltjes voor...wel of niet zwanger... dan weet je tenminste wat haha
Jaa dat is ook zo daarom. Maar dat mn temp hoog is, is al goed! Pfff wil t weten haha. Baby? Hoe is t afgelopen? Vandaag nog een test gedaan?
je ik maak me zelf er ook zo gek mee jo (iedereen hier geloof ik ) Is ook niet goed ben juist bang dat het daarom mis gaat
haha erg he! Nou ik ga richting mijn werk en dan eten en naar mijn paard dus ben er loop van de avond pas weer een keer! Ben benieuwd hoeveel paginas jullie dan verder zijn! Succes allemaal vandaag!
goeiemorgen meiden! idd hier mogen we he juist kwijt zonder kalm aans! ik lag vanochtend om 4u klaarwakker in bed.. serieus.. pffff!! en nu dus moe he, toen de wekker ging 7u was ik net weer beetje aan het doezelen. *zucht* nog steeds soort lichte hoofdpijn en ja ook wel wat in mn buik nog steeds. maar geen idee of dat normale aanloop richting de ongi is. we zullen het zien over 4 dagen..
I don't know.. Miss heb ik wel gewoon een eisprong. Weet indd dat ik op krampjes moet letten, maar ook weer niet elke vrouw is er mee gezegend dat ze dr ei voelt.. Wat een gedoe! Was ik maar een man haha Hier is dat inmiddels ook een gebruikelijk grapje ja "laat die visjes is goed zwemmen", "mik is beter!" haha. Inmiddels sinds gister bloedverlies met lichte ongikrampjes. Maar 't lijkt helemaal niet op m'n menstruatie (altijd veeeel heviger) + mn NOD is volgende week woensdag pas.. maar weer afwachten en aankijken wat dit is..
Goedemorgen Ladies zo ben weer even bijgelezen wat zijn er toch weer een hoop bekende kwaaltjes als ik het zo lees. Gisteravond weer geprobeerd met hubbie erover te praten maar dan krijg je weer een antwoord: hoop er nou niet teveel op anders maak je jezelf weer blij met een dooie mus (rare uitdrukking ben toch geen poes/kat) Gisteravond de bijsluiter zitten lezen van de early test (ben graag voorbereid) wat lees ik daar bij vrouwen die 4 dgn voor de verwachte nod testen waren er 46% zwanger maar als je die gedaan heb kan het zijn dat er niet genoeg HCG in zit (dus alsnog maandag testen) als de test positief is je alsnog maandag moet testen en dat tussen die positieve test en de nod alsnog de zw afgebroken kan worden:x:x wat moet je daar nou mee Voorlopig nog steeds (sinds 3juli had me ei ook rond die tijd) krampjes steekjes gevoelige tepels/borsten en af en toe last van me rug samen met vlagen van misselijkheid niet overdreven maar een paar seconden en dan gaat het weer *zucht* bijna weekend
Wat kunnen vrouwen toch lekker kletsen he?? Te veel pagina's om te lezen.. Ik zocht wat afleiding om maar niet de hele dag aan mijn cyclus en het wel of niet te denken... Ik ben daarom begonnen met de trilogie 50 Shades of Grey/ 50 tinten grijs. Wauw.. Dat boek is erg spannend en geeft veel afleiding.. Tip..
CC12 wil je niet al te blij maken maar zou ook innestellingsbloeding kunnen zijn????? En tja je moet er maar een geintje van maken toch anders denken die mannen dat we het veel te serieus nemen hahahahahaha. Gelukkig kunnen we er hier gezamelijk over klagen
Evian1804 hahahahah ik ben ook aan een trilogie begonnen wel een ouwetje (in de ban van de ring/lord of the rings) je moet toch wat om je gedachten te verzetten als je niet op het forum zit
Mary, ik zou persoonlijk niet voor NOD testen, hoe moeilijk het wachten ook is. Beter nog eventjes extra in zenuwen zitten, dan straks een grotere teleurstelling als je eerst een positieve test hebt en dan niet meer.. Volgens mij zit je dan helemaal in een dip!
ik kom niet makkelijk in een dip hoor maak je geen zorgen. Maar juist omdat ik deze ronde toch het gevoel heb van het zou wel eens zo kunnen zijn kon ik het niet laten om een vroege test te halen echter nadat ik die bijsluiter had gelezen dacht ik "als ik dit geweten had, dan had ik m niet gehaald"