thx zus ach zodra het zonnetje weg is zal het wel weer druk zijn CC12 ben je er nog???? dacht die is al weg
zijn we nu werkelijk al zo ver gekomen dat we niets zinvols meer te kletsen hebben? oei oei oei... ik ga vertrekken richting jullie landje shopje doen in Maastricht! Tot vanavond allemaal!
hahaha en nu ga je naar huis om van je vrije middag te genieten je heb gelijk hoor ik ga lekker een happie eten
Veel plezier met Shoppen TieLo! Geniet van je vrije middag CC! Eet smakkelijk Zus! Zit ik hier alleen
Ben er weer stiekem even manager is nog niet geweest maar komt nog wel zegt hij bah thx zus was lekker ben al weer bijna aan me tussendoortje toe hahahahaha moest hier even de balie waarnemen die jongen zat in zn eentje er is er 1ziek naar huis vandaar dat ik er niet was
Jeetje balen zit je al die tijd in zenuwen te wachten ik heb me werk hier zo goed als af.... dus nu vervelen haha! Ik moest even ergens invallen maar er was al 2 weken niemand geweest die de administatie had gedaan, moet zeggen is hier ook erg rustig aangezien ik het in een dagje de administratie heb weg gewerkt van 2 weken En dat terwijl ik tussen door nog online ben geweest en nog hier heb zitten kletsen (ik kom hier nooit dus even bij babbelen natuurlijk )
hahahahaha ik ben bijna klaar met de analyses van 2 jaar kijk ondertussen scheel van alle cijfers maar goed ben er bijna doorheen pffffff is er dan niemand die die administratie kan doen hoeveel mensen zitten daar dan. en als je het in een dagje weg heb niet slecht zus
ja dat kan ik me goed voorstellen dat je scheel kijtk van de cijfers Normaal zit er hier iemand 40 uur per week (geen idee wat de gene 40 uur per week aan het doen is hier...) Maar die is nu op vakantie en dan neemt er van ons filiaal haar over, alleen is het zo rustig hier dat de adviseurs hebben gezegt dat het niet nodig is om hier te zitten. Zat hier twee weken geleden wel een hele week en heb een hele week niks gedaan, dus heb afgesproken dat ik vandaag wel even kwam om de boel op orde te brengen dat als ze weer terug is van vakantie het geen zooi qua administratie is... maar ben al klaar dus
yep en toen kwam hij met nog een stapel "deze moet je even nakijken of je die al hebt" ga ik net kijken zitten er een paar tussen die terug zijn gekomen toen ik op vakantie was grrrrrrr:x en dat terwijl hij het over zou nemen Wat aardig van jou goed bezig.... en ach je ziet het ik zit hier ook 40 uur per week waarvan ik misschien 5 uur werk heb
Haha ja dat ken ik ja.... ik neem het wel van je over, vervolgens ligt het gewoon weer op jou bureau :x Ik ben ook heel aardig Gelukkig is het op mijn eigen filiaal drukker anders werd ik gek... Ik hou er niet zo van om niks te doen. Al is het nu overal ook vakantie periode en dat merk je wel, maar daarna wordt het vaak weer drukker!
hou op schei uit dat doet hij met alles ook als hij een fout maakt is het mijn schuld bah hahahahaha zit in de familie ik kan er ook niet tegen dat het zo druk is af en toe een dagje is wel lekker maar sinds ik hier zit is het amper druk geweest ja toen ik terug kwam van vakantie omdat alles er nog lag en vervolgens aardig wat auto's per dag hun noemde dat druk voor mij was het 2 vingers in me neus of hun zijn niets gewend weet het niet. vandaar dat ik ook op zoek ben naar iets anders werk me liever 3slagen in de rondte dan dat ik stilzit dat doe ik thuis wel op me werk moet de tijd snel gaan en niet kruipen..... heb nog steeds rechts een raar lichtstekend gevoel volgens mij is het toch me ei?????? die moet vandaag of morgen springen....
Ik zie ook dat we een prive Club aan kunnen maken hier op de site ik zal vanavond en anders morgen eens even gaan puzzelen hoe dat moet. Je kan het ook aan maken dat mensen alleen lid kunnen worden door middel van een uitnodiging lijkt me erg gezellig en houden we ons clubje