Ik ben er, is dat ook goed? Hier nog steeds niet ongi, maar wel veel witverlies, heel helder en vloeibaar.... iemand een idee?
Jammer dat iedereen hier weg is..had wel veel aan het lezen van jullie ervaringen, ondanks ikzelf niet zo druk was met posten..succes in ieder geval allemaal
Gelukkig nog niet iedereen weg ben niet heel actief nog, moet mn weg nog een beetje vinden hier zeg maar...Xd
Hey geeft niets hoor!! over een tijdje kun je niet meer zonder Ik vind alleen die club nog een beetje onhandig, maar dat zal aan mij liggen
Oh Tielo, inderdaad geen leuke reactie dat je kreeg, maar ben trots dat je je vrouwtje stond ! Hm en je witverlies, zoals je het beschrijft, ik zou denken dat je ei binnenkort springt, zeker als het helder is... had ik ook op 20/7.. Dus hup hup, aan het werk !
Ja vind het ook wel erg leuk ervaringen te lezen van andere meiden. Soms heb je dat ook wel even nodig! Dit was ook het enige topic dat ik tot nu toe tegen ben gekomen waar het zo gezellig is, haha!
Wel, ik weet het niet meer... ik heb 5juli ofzo mn posi ovutest gehad en dit slijm lijkt niet op vruchtbaar slijm, niet elastisch genoeg... kan er niet meer aan uit
Even hele korte sneller reactie ( ml wacht op mij in bed ) ik zal morgen nog meer uitnodigen dit was even snel gedaan die ik nu heb uitgenodigd staan dus in mijn vrienden lijst tot nu toe wil je ook in ons clubje stuur mij een Prive bericht en ik zal kijken of we je toe laten Hihi.
Wel sla me nu dood... 5 juli een pos ovutest met cb en nu krijg ik overduidelijk pos resultaat bij die van het kruidvat, drie weken later...
Ik zou het thans niet erg vinden om te klussen vanavond morgenvroeg nog eens testen met eentje van cb dan ? Verdikke zeg en ik heb twee doosjes gekocht vandaag van kv! Vlak voor de test mijn slijm gecontroleerd en het was wel erg rekbaar! Toch wel raar hé!