Mary, dat is alleen maar goed voor jou: speurneus! Even bij lezen en Mary heb je al verwelkomd deze morgen, ergens ook wel erg gezellig hoor hihi. Goeiemorgen kippie!! Gaan we hier van start of in het kippenhok? De meiden blijven hier maar kletsen.... En Y87, je vroeg gister of ik er nog was? Speciale reden of zomaar?
Yes, doen we bij deze! Ga hier dan ook niks meer plaatsen, we hebben niet voor niks een privé plekje, juist zo'n geniaal idee! Lekker geen mensen die kunnen spieken hihi
@ Tielo Ik zei het toch.. Misschien heeft je eitje niet kunnen springen en probeert je lichaam het nu opnieuw zonder ongi erdoor...
Goeiemorgen schattekes! Vandaag hoef ik nergens heen Wat vinden jullie allemaal van de club?? Ik heb t idee dat je veel minder opties hebt.. Ow verhuizen we over????
Ja heeft minder opties, maar is wel prive en dat vind ik toch wel fijn met al deze mee lezers hihi..... we zijn idd verhuisd, dus heb jij nog geen uitnodiging maar zat je wel bij ons clubje hier, stuur mij dan een prive berichtje en dan zal ik de uitnodiging versturen je kan namelijk alleen op uitnodiging bij ons kippenhok komen
Jullie zitten inmiddels (ruim) over het maximale aantal van 5.000 berichten. Daarom gaat dit deel dicht. Maken jullie een nieuwe aan? Lotte