Probeer de kronieken van de onderwereld eens van Cassandra clare (gaan ze ook verfilmen) zijn nu 5 boeken nog niet alles is in het nederlands uit dus heb de rest in het engels kon niet wachten namelijk. Lauren kate fallen (totaal 4 boeken) de boeken van percy jackson door rick riordan zijn ook er goed robin hobb met kronieken van de de wilde regenlanden en uiteraard Raymond e feist Stephanie meyer de twilight saga ik hou nogal van fantasy zoals je ziet en confessions of a chopaholic is ook erg leuk of Angels & demons (het bernini mysterie van dan brown) en de boeken van pittacus lore (i am number four) zijn ook leuk om te lezen ik zit te wachten op deel 3
Owww laat ik de trilogie van de hunger games niet vergeten steengoed van suzanne collins valt niet op he ben vaste klant bij bol.com mijn hubbie wordt gek van me wil weer een boekenkast kopen kan de rest niet kwijt
Hunger games had k al gelezen erg leuk! Twilight saga vond ik echt verschrikkelijk, kwam er NIET doorheen. Wat een slap verhaal zeg (en glittervampiers?? toe nou..). Alles van Dan Brown en Sophie Kinsella is er ook al een aantal keer doorheen gegaan haha! Die anderen ga ik zeker opzoeken, thanks!
heeyy meiden, ben ik weer haha. zo 2e dag vandaag dat mn temp weer hoog was, weer 37, positief blijven hahaa voor de rest nog wat last van mn buik en onderrug, maar verder niks. ohja alleen wat sneller moe hoe is het hier? allemaal over boeken aan het kletsen, ik ben ook met een boek bezig haha, maar die gaat over baby's dus wil die eigenlijk niet lezen, moet eigenlijk gewoon boeken even kopen haha
hahaha Angelaa daar heb ik geen last van heb boeken gekregen van een vriendien met van alles wat je kan verwachten in 9 maanden en antwoorden van verloskundigen enz Verder nog bezig met een trilogie en heb een aantal boeken in bestelling staan bij bol.com zodra ze uit zijn krijg ik ze geleverd
@mary, nee ik ben er wel in begonnen hoor haha, dat wel en ligt ook naast me bed, maar wil ook nog wat andere boeken hebben. ik ga ook eens op bol.com kijken
Bezwering/ ontwaken/afrekening trilogie van kelley armstrong is ook leuk trouwens leest lekker makkelijk weg ook
Das de horrorversie?? Sorry, flauw Ik lees ook graag maar sinds ik 2 kleine kids heb, heb ik amper nog een boek gelezen. Ik kan me niet concentreren als ik op de kids let. En ik lees té graag dus alleen in de avonden een boek lezen, kan ik niet. Ik lees graag dikke boeken. En series. Ik kan altijd moeilijk afscheid nemen van de personages dus daarom haha! Ik lees ook vanalles. Het liefst in het Engels. Ik heb toen ik nog op de Havo zat, de hele Vampire Chronicles van Anne Rice gelezen. Verder vind ik de boeken van The Bourne Identity leuk om te lezen, of de Twilight Saga. Maar ook de Aardkinderen vind ik een leuke serie. Sommige verhaallijnen zijn saai maar daar lees ik dan gewoon overheen.
Alles van Karin Slaughter en Mo Hayder zijn ook aanraders om te lezen Maar nu eerst lunch.. hongerrrrrrrrrrrr
Aardkinderen was ik ook helemaal aan verslingerd! Ik moet de laatste nog een keer bij mn mams vandaan jatten hehehe. Als je van echt dikke boeken houd moet je the stand van Stephen King proberen, die is pas dik
@Angelaa nee ik doe niet aan tempen vind ik te verwarrend en ben nogal warmbloedig dus mijn temp ligt altijd al hoger dan gemiddeld (raar maar waar mijn gemiddelde temp in gezonde staat is zo'n 37.1) @skatje heb de onsterfelijke vampier van anne rice gelezen die vond ik ook erg leuk wist niet dat er nog zoveel meer was? hihi als je geen afscheid kan nemen van de personages moet je aan Raymond E Feist beginnen heb nu zo'n 21 boeken en heb er nog 4 op de planning staan @Radiogirl heb een en boek van Mo Hayder gehad maar kwam er niet doorheen enne eetze
hahahaha pluizje dan heb jij het noorderlicht trilogie niet gezien zo'n 1300 paginas of is die van stephen king nog dikker?
en Alexey Pehov met de vloek van de schaduw en de weg van de schaduw zijn ook goed hij wordt omschreven als de russische tolkien ik verwacht daar ook nog een deel 3 van
Noorderlicht van Pullman? Heb ik gelezen ja the stand is 1 boek van zo'n 1000 pagina's Hm wat ik ook erg leuke boeken vind is de schijfwereld serie van Terry Pratchett, geniale humor.
Het gaat over boeken zie ik? Goed onderwerp. Ik verslind boeken zo'n beetje. Ben sinds een paar maanden maar lid geworden van de bieb omdat ik teveel boeken kocht. Paste niet meer in de boekenkast. Vind vooral fantasy leuk en thrillers. En sinds kort ook van die chickflicks( als ik het goed schrijf )
@pluizje steengoed he moest huilen toen ze afscheid namen ben benieuwd of de rest ook nog verfilmd gaat worden. ik ga even naar bol.om die van stephen king opzoeken kijken of ik het wat vind dan kan ik die toevoegen aan me verlanglijstje @shadow85 hahahah heb hetzelfde probleem helaas kan de bieb niet in mijn "behoefte" voorzien dus koop ik kasten bij en oudere leg ik boven neer (weggooien doen we niet) ben zelf ook helemaal gek van fantasy Thrillers he heb je de client/de jury van John Grisham al gehad?
@mary125 nee , ken ik wel van naam maar nog niet gehad. wel andere boeken van John Grisham, is een goeie schrijver
die twee zijn echte aanraders vond het testament van hem een tegenvaller... @ pluizje Kan van stephen king alleen maar de engelse variant vinden is de nederlandse versie al uit?