Eisprong voorbij, wie zitten nu ook op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angelaa1988, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Jaa we moeten blijven hopen:)
    Kop op girlsss:)

Komt ook omdat we de ene keer niks voelen en dan weer wel, pff
    Gaan jullie vroeg testen? Ik probeer het niet!
    Wil sowieso tot t weekend wachten!

2. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yup, gisteren super veel last van de buik en nu gaat het wel:( Probeer echt niet eerder te testen, maak me anders nog gekker:D

3. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ja dat maakt het zo raar. zit elke keer maar te bedenken voel ik wel wat voel ik toch niet wat...wat me wel opvalt is dat na dat ik gegeten heb wat meer boertjes moet laten kan dat er ook mee te maken hebben?

Ik probeer het niet te doen kan het alleen maar tegenvallen mocht je toch wat te vroeg zijn ofzo. wil eigenlijk echt wachten tot mijn nod

4. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou kunnen, had ook de vorige keer ook nogal veel last van gas:D
    Zit niets anders op dan gewoon braaf afwachten;)

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Weet je wat het is?

Iedereen maakt zichzelf echt heeeelemaal gek! Alles kan met een zwangerschap te maken hebben. Maagzuur, boeren.. Maar ja, 't hoeft niet. En buikpijn/ongikrampen kunnen ook 2 dingen betekenen.

Kunnen maar beter gewoon over films en boeken kletsen ;) :D

Hier wijst alles op een aankomende ongi. Gisteren chocolade-vreetbui en vanochtend na het plassen, nog geen bloed maar (sorry vies praatje) wat donkerdere afsch.

Dus dan hoop ik dat het vandaag of morgen ook doorzet. Zijn we daar ook weer vanaf, haha!

En heel eerlijk.. Kwaaltjes.. Bij mijn jongste merkte ik echt NIKS. Ik heb toen een test gedaan want vrijdag/zaterdag moest ik ongesteld worden en de week erop zouden mijn vriend en ik een weekendje weg gaan en ik was blij dat dan net mijn ongesteldheid voorbij zou zijn. Woensdag nog niks, dus ik balen. Ik heb een test gedaan onder het mom van 'dan weet ik zeker dat ik maandverband mee moet nemen en dan weet ik ook zeker dat ik lekker een wijntje mag'. Nou, beide dus niet :p

Bij de oudste was ik 'pas' in ronde 9 zwanger. Juist die ronde durfde ik niet te testen, maar achteraf was het eigenlijk wel duidelijk want ik werd 's nachts regelmatig wakker van de misselijkheid en krampjes in mijn buik :D

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    We gaan het wel merken lady's;)

7. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    @TieLo ik zit in ronde 7 dus zou nu rijp voor het gesticht moeten zijn :D:D:D:D hihihi

8. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Alle nieuwe dames welkom! :)

Ik ga toch vrijdag die vroege test proberen. Normaal heb ik een week voor me ongi (vanaf maandag dus) maar 1 ding aan me hoofd en kan ook aan niets anders denken dan chocola daar heb ik nu niet zo last van als ik nu aan chocola denk krijg ik soort knoop in me buik (zo vreemd)
    Gisteren raakte me man savonds me tepel aan het leek wel een kogel door me lichaam jeetje heb gelijk gezegd dat hij ervan af moet blijven. Heb geen idee meer wat ik nu moet denken *zucht* hopelijk dat die test vrijdag de spanning en onzekerheid weg haalt ;)

9. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    spannend Mary, keep us posted:) als ik het aandurf ga ik er ook vrijdg voor:D

10. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    @radiogirl spannend dus vrijdag weten wij het samen? :p

heb jij dan ook een vroege test of een gewone?

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Spannend!!

12. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor mij de gewone test, m'n langste cyclus tot nu toe was 35 dagen, dus pak ik die datum maar als NOD. Iid spannend:D

13. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Zo spannend hoop er wel op (voor iedereen natuurlijk) maar durf er ook niet te veel op te hopen. toch een ingebouwde bescherming voor als het niet zo is. maar... zo mogen we niet denken! Radiogirl ik hoop dat het positief is :D

14. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Pff, ik hoop echt voor jullie dat het raak is! Als ik lees dat sommige al zooo lang proberen! Wij proberen nu voor de eerste keer en ik word al gek van het wachten hahaha!

Ik heb nu al 3 dagen buikpijn! 2 dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden met de eerste dag wat bloedverlies, echt een veegje en nu dag 3 met steekjes. Ben gewoon hondsberoerd :( Kan het eigenlijk wel dat ik dit allemaal al zo snel voel? 6 juli hebben we geklust dus dat is nog maar 5/6 dagen dan nu... Ik ben echt een leek op dit gebied.. (•_•)'

15. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    LummieJ het kan wel hoor dat je dat allemaal voelt en sommige zijn zo gelukkig dat het de eerste keer raak is.
    Wanneer is je NOD? (wanneer zou je ongi moeten worden) ik heb namelijk al sinds vorige week 3 juli last van me buik ter hoogte van baarmoeder met een soort ongikrampjes en af en toe alsof ik moet plassen kleine steekjes links/rechts en naar me lies en heb last van me borsten.
    Iedere vrouw kan andere symptomen hebben de 1 voelt helemaal niets de ander heeft hier en daar last van en sommige werken de hele lijst af.
    hoe lang ben je gestopt met de pil?

16. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Dankjewel Mary, je geeft me nog hoop ;);):D

17. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    hahahaah dank je TieLo ;)
    Gelukkig ben ik al gek van mezelf ;) is veel leuker dan normaal zijn :D
    Wij willen het graag maar nemen een hoop met een korrel zout hoewel iedere keer als de NOD er weer aan zit te komen het net zo spannend is. En als het niet zo is gaan we met volle moed weer aan de slag in een nieuwe ronde ;)

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Goeiemorgen ladies.. en vooral: Help!

Ik vanwacht vandaag het begin van mn LH-piek, en dacht testje doen van 123ovulatietest.. en dacht ja dat gaat hem worden..

toen dacht ik bevestigen met cb dig en geen smiley...

Toen dacht ik nog een ovutestje van promaled er tegenaan, en die is ook net niet..

Wat moet ik nou denken, iemand ervaring met die van 123?

Ik doe zeker rond een uur of 1 nog een testje en vanavond weer, maar kan het dat 123 minder nodig heeft of?? want mijn testjes worden nooit knallers zeg maar... :(

En is het echt zo dat na 12 uur je LH het hoogst is?

Ik heb buikpijn en rugpijn en koppijn en moe.. maar heb al wel gezegd dat VL een beetje energie voor vanavond moet bewaren.. :D

Sorry voor het lange verhaal!

ps allemaal zelfde urine

XxX

19. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik heb de pil nog nooit geslikt, gebruiken altijd al condoom en mijn nod is 18 juli ;)

20. Mary125

Mary125 Fanatiek lid

6 jul 2012
    1.244
    0
    0
    Brielle
    Y87 ten eerste ik heb onlangs begrepen dat die ovutesten van cb niet zo betrouwbaar zijn. Ik zou gewoon aan de slag gaan.
    Enne heb je die testen vanmorgen gedaan? ovutesten wordt aangegeven het beste smiddags of savonds te doen met ochtendurine geven ze nog wel eens een valse uitslag (misschien heb je hier wat aan?)

LummieJ het is dan wel mogelijk hoor want je lichaam hoeft ook niet te "ontpillen" mijn nod is 16 juli (is misschien wat vergelijkingsmateriaal voor je;) )

Deel Deze Pagina