verdikkeme!!! Ik heb een poll geopend over onnodig geld uitgeven aan zw-testen bij 'ovulatie en zwangerschapstesten'.. Even allemaal stemmen! ben zeer benieuwd!!
Kheb weer een hoop gemist zie ik wel, kletsers! haha Hier nog steeds licht bloedverlies en lichte krampjes (inmiddels dag 3) Terwijl volgende week woensdag m'n NOD zou zijn.. Strange.. Nog maar even afwachten.. Ik sluit me denk ook maar aan bij de dames bij wie het niet gelukt is, ook al is het niet m'n ongi zoals het altijd is...
Wow wat wordt hier afgekletst Hier sinds gisteravond een soort van spierpijn onder in mn buik.. En eigenlijk ook wel erg moe... Zou zo kunnen slapen.. Verder niks geen dingetjes of voeltjes
CC12 ook daar zijn de meningen over verdeeld het kan een innesteling zijn die kan een week tot een paar dagen voor je ongi zijn dus op dit moment: alles kan!
Eigenlijk hetzelfde met pijntjes, kwaaltjes, gevoel.. Ik sluit dan toch maar niks uit en afwachten maar of het stopt en tot volgende week mn NOD..? Wat zouden jullie ervan denken?
Ik zou er teveel van denken omdat ik zelf ook zoveel dingetjes heb, heb zelfs al last van de autogordel over me borst..... enz enz het lijkt wel of ik er steeds meer aan toe kan voegen. Ik blijf hoopvol en zal het wel zien...
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/370901-hoeveel-onnodige-zwangerschapstesten.html zo dan, even stemmen allemaal!!
Nouja zo gek vind ik dat niet, als je nod pas later is... alleen nu is het wachten op (hopelijk niet onnodige ) testen..
Hahaha, toepasselijk! Indd! Geduld is een schone zaak zeggen ze dan, laat ik nou net een stuk ongeduld zijn!
Ik zou er toch vanuit gaan dat je ongesteld bent hoor.. Het merendeel van de vrouwen heeft geen bloeding bij innesteling. En anders heel weinig. Kan het alleen maar meevallen! Wel balen, hoop voor je dat het anders is natuurlijk!
Dank jullie wel meiden... het gaat wel redelijk gelijk op allemaal.. moet je kijken hoeveel geld die industrie oplevert en hoe gek die meiden er allemaal van worden (inc ik )