Hebben we naast op het wacht bankje zitten nog wat gemeen met elkaar.. Zag het vanochtend zelfs niet zitten om te fietsen, heb de auto maar gepakt En dan mag de week wel doormidden zijn, hij lijkt nog zooolang te duren! :x
Balen voor je... ik zit meer weer eens symptomen te zoeken op het internet heb niks te doen (alweer echt niet leuk dit)
haha CC12 sluit me helemaal aan had jij ook zo'n moeite met je wekker vanmorgen het lijkt wel of het nooit weekend wordt
Wooww hou op, als ik iets voor deze week beu ben is het m'n wekker poehoee. "ik heb er de kracht niet meer voor" hahahaha
Heb alweer voor het eten gezorgd straks en wat opgeruimd en verder ben ik er klaar mee voor vandaag.. .. BANKHANGEN! (schaam )
Y87 niet schamen als ik de kans had deed ik hetzelfde met film nope sorry heb de ovutesten van het kv CC12 ik denk iedere keer savonds voor het slapen gaan "zal ik m gewoon uitzetten"
Indd Y87 nergens voor schamen.. Kijk dat weer buiten.. Wat zou je anders al wachtend moeten doen? Maar goed dat dit wachtbankje binnen staat Zou fijn zijn om soms gewoon ff een winter/zomerslaap te doen tot je NOD...
Hier ook nog steeds geen Ongie en temp netjes 37.0 morgen is offícieel mijn nod maar ja aangezien 2 negatieve testen ga ik gewoon ongie worden hoor! Zijn er nog dames die snel gaan testen?
Aanraders heb ik niet, maar verdoe je tijd vooral niet aan de film "punished" en "train". Jeetje, dacht gister op m'n welverdiende vrije avond ook leuke films te kijken, wat een boosdoener! Nog nooit zulke slechte films gezien! En ook ik zit op het wachtbankje voor dezelfde datum als jij..