Ik wil graag abraham lincoln vampire hunter nog zien en resident evil retribution. Ben niet echt van de horror/horror films maar van de vampieren en zombie's een beetje onrealistisch tintje eraan vind ik leuk.
ik ben een bange poeperd met films! maar ik durf steeds wat meer te zien. alleen dingen als hostel an paranormal activity kijk ik eeeecht niet brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. wat een rotweer he buiten!! ik heb 18u les met paardje.. bwegh.. rotzomer
Hier ook zo'n lekkere hangdag pfff. En wordt veelste ongeduldig van al die berichten hier lezen,maar kan het ook niet laten . Vanavond lekker naar ladiesnight in pathé, magic mike. Mooie mannen kijken
hahahah Shadow85 daar wilde ik ook heen jammer genoeg geen vriendinnen in de omgeving die meekonden Erin79 snap je helemaal ik wil nog steeds niet naar IT kijken en heb alleen al nachtmerries als ik aan freddy krueger denk
CC12 je kan beter vragen waar heb je geen last van loop al sinds vorige week dinsdag met allerlei symptomen mijn NOD is maandag (16 juli)
Valt me ook op hoeveel meiden die ongi pijn voor een lange tijd hebben, inc ikzelf, terwijl mn ei nog moet komen
oh hou op! Als ik alleen al die naam freddy krueger lees krijg ik al kippenvel! Heb 1 film gezien toen ik 11 was,mijn eerste horrorfim. Kan er nu idd ook nog wakker van liggen brrrr
CC12 naast me hubbie zijn jullie die als eerste de uitslag horen Y87 idd ik al vanaf vorige week daar begon het mee Shadow85 ik was 16 en heb ze allemaal op 1 dag gezien vrienden van me zouden me wel van die angst afhelpen en bedankt heb een week niet geslapen! hoorde steeds dat liedje in me hoofd had zels lichten aan als ik naar bed ging haha
it heb ik weken nachtmerries van gehad van alleen dat voorstukje vanuit die goot langs de stoeprand brrrr!! hihihi
We voelen ons vereerd denk ik zo hihi. En Y87 indd: waarschijnlijk omdat we er té veel mee bezig zijn. Ach ja er komt een tijd dat we het alleen over schoppende voetjes hebben in onze buik
Haha ja inderdaad, ik hoop dat er volgende cyclus weer zon wachtbank komt, de tijd gaat iig een stuk sneller..
mn haartjes worden zoals dit maar dan met krulletjes en zijpluk http://www.dagjeweg.nl/img/dagjeweg/pettycoat-081027-0141-5183.jpg